logo
Zam贸wienia publiczne » Wrzesie艅 2009 » Pa藕dziernik 2009
14/10/2009 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania

"Dostawa sadzonek kwiat贸w na jesienn膮 obsad臋 cmentarzy i Miejsc Pami臋ci Narodowej".

Numer sprawy: DMP. 47/2009聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 14 pa藕dziernika 2009 r.聽聽

Numer og艂oszenia w BZP: 177779 -2009; data zamieszczenia 14/10/2009

Na stronie internetowej: 14/10/2009

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego

Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo:

Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽88 - 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko - pomorskie

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:

Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64聽304, w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia,

Grzegorz Kruk, tel. 052聽357 23 20, w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia.

e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Faks:

pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽052聽35 64 304

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy - niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

2. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia:

Nazwa nadana zam贸wieniu: "Dostawa sadzonek kwiat贸w na jesienn膮 obsad臋 cmentarzy i Miejsc Pami臋ci Narodowej".

3. Zam贸wienie obejmuje dostaw臋 chryzantemy drobnokwiatowej, doniczkowej, r贸偶nobarwnej o 艣rednicy masy kwiat贸w od 30 do 40 cm -w ilo艣ci 2.500 szt. oraz chryzantemy ci臋tej - w ilo艣ci 800 szt.

4. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 03.12.11.00 - 6, 03.12.12.00-7.

5. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zam贸wienia:

a) dostarczone kwiaty musz膮 odpowiada膰 warunkom kolorystycznym, jako艣ciowym jak i ilo艣ciowym,

b) dostawa odb臋dzie si臋 po uzgodnieniu telefonicznym z kierownikiem Zak艂adu Zieleni. Dopuszcza si臋 2 dostawy. Pierwsza w terminie 3 dni od podpisania umowy.

6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

7. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

8. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru

oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

9. Zamawiajacy nie przewiduje mo偶liwo艣ci ustanowienia dynamicznego systemu zakup贸w.

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: dostawa

10. Termin realizacji zam贸wienia: 14 dni.

11. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy:

1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

2) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

spe艂nia/ nie spe艂nia

12. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert;

b) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy,

d) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz).

e) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 2 do siwz).

13. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 22 pa藕dziernika 2009 r. do godzina 9:50, sekretariat 1 pi臋tro.

14. Najni偶sza cena - 100 %

15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

16.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 22 pa藕dziernika 2009 r. o godzinie 10:00, salka konferencyjna 1 pi臋tro.

17.Termin zwi膮zania ofert膮: 30 dni .

18. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia nale偶ytego wykonania umowy.

19. Zamawiaj膮cy przewiduje udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych do wysoko艣ci 20 % zam贸wienia podstawowego.

Podpis:

聽聽聽聽聽聽

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC158.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2009-10-14 12:21:46338
graf.752.6 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty2009-10-26 11:40:05311
graf.544 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2009-10-26 11:40:43311
graf.466.5 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2009-10-26 11:41:18259
graf.576.2 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 196565-20092009-11-04 07:55:46298
graf.287.5 KB POBIERZs.22009-11-04 07:56:09294

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2009-10-14 12:21:07
Data ostatniej modyfikacji : 2009-10-14 12:21:07
Liczba wy艣wietle艅 : 1202



licznik odwiedzin: 4920361