Numer sprawy: DMP. 52/2009聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 9 listopada 2009 r.聽聽 聽
聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽 Numer og艂oszenia w BZP: 201885 - 2009; data zamieszczenia 09/11/2009 r. 聽
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego 聽
Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
Adres pocztowy: 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽88 - 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko - pomorskie 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
2. Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony Rodzaj zam贸wienia: dostawa Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 34.14.45.10 - 6 聽
3. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania. Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy- niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
4. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia 聽
Nazwa nadana zam贸wieniu: "Dostawa pojazdu do transportu odpad贸w dla Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu". 聽
Przedmiotem zam贸wienia jest: dostawa fabrycznie nowego pojazdu do transportu odpad贸w przystosowanego do wywozu pojemnik贸w typu SM-110, MGB-240, PA-1100. Rok produkcji 2010. Dostarczony pojazd musi spe艂nia膰 warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z ustaw膮 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 19 sierpnia 1997 r. z p贸藕n. zm.) oraz minimalne warunki opisane w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia - za艂. nr 1. Dostawca zobowi膮zuje si臋 dostarczy膰 przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami聽 posiadanego 艣wiadectwa homologacji dla pojazd贸w skompletowanych upowa偶niaj膮cego poruszanie si臋 po drogach publicznych kraju. Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zam贸wienia a) czas gwarancji: minimum 1 rok na ca艂y pojazd, 1 rok na napraw臋 awarii, 2 lata na elementy uk艂adu nap臋dowego, 1 rok na zabudow臋. b) wykaz najbli偶szych punkt贸w serwisowych z godzinami pracy serwisu i magazynu, c) gwarantowany czas naprawy od momentu zg艂oszenia awarii- max do 5 dni, d) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego. 聽
5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 7. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiaj膮cy nie przewiduje mo偶liwo艣ci ustanowienia dynamicznego systemu zakup贸w. 聽
聽
8. Termin wykonania zam贸wienia: 90 dni od podpisania umowy. 聽
9. Miejsce dostawy: Zak艂ad Us艂ug Sanitarnych i Porz膮dkowych - ul. Toru艅ska 165 w Inowroc艂awiu. 聽
10. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie dostawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
11. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej ustaw膮, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualne za艣wiadczenie o w pisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawione nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed terminem sk艂adania ofert, b) aktualne za艣wiadczenie w艂a艣ciwego Naczelnika Urz臋du Skarbowego, potwierdzaj膮ce nie zaleganie z op艂acaniem podatk贸w i op艂at lub za艣wiadczenie, 偶e Dostawca uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, c) aktualne za艣wiadczenie z w艂a艣ciwego organu Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego potwierdzaj膮ce nie zaleganie z op艂aceniem op艂at i sk艂adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo艂eczne lub za艣wiadczenie, 偶e Dostawca uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji, w艂a艣ciwego organu ubezpieczenia spo艂ecznego, wystawione nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem sk艂adania ofert. 11.1. Je偶eli Dostawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument贸w, o kt贸rych mowa w pkt 11 lit. a), b), c), sk艂ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zm贸wienie, nie zalega z uiszczeniem podatk贸w, op艂at lub sk艂adek na ubezpieczenia zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu. (Kopie dokument贸w w j臋zyku polskim). 11.2. Dokumenty, o kt贸rym mowa w pkt 11 lit. a), powinien by膰 wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. Dokumenty, o kt贸rych mowa w pkt 11 lit. b), c), powinny by膰 wystawione nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 11.3. Dostawcy wsp贸lnie ubiegaj膮cy si臋 o udzielenie zam贸wienia winni ustanowi膰 pe艂nomocnika do reprezentowania ich w post臋powaniu. Do oferty nale偶y za艂膮czy膰 pe艂nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Dostawc贸w lub umow臋 o wsp贸艂dzia艂aniu, z kt贸rej b臋dzie wynika膰 przedmiotowe pe艂nomocnictwo. 12. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, odpowiadaj膮cym swoim rodzajem i warto艣ci膮 dostawom stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorc贸w, oraz za艂膮czenia dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e te dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie- minimum 2 referencje. Z wykazu musi wynika膰, 偶e dostawca zrealizowa艂 minimum 2 dostawy o warto艣ci 200.000,00 z艂 netto ka偶da. 13. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualn膮 polis臋, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci. 14.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) Formularz ofertowy Dostawcy -za艂. nr 2 do siwz, b) wykaz dostaw - za艂. nr 3 do swiz, c) o艣wiadczenie z art.22 ustawy Pzp - za艂. nr 4 do swiz. 15. Opis techniczny oferowanej 艣mieciarki. 聽
16. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 聽
17. Kryteria oceny ofert: a) cena - 80 % b) gwarancja - 20 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽
18. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ulica ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 24 listopada 2009 r. do godz. 9:50, sekretariat 1 pi臋tro 聽
19. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ulica ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 24 listopada 2009 r. o godz. 10:00, salka konferencyjna 1 pi臋tro.
20. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni. 聽
21. Osoby upowa偶nione do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia -Krystyna Glonek, tel./ faks 052 35 64 304, b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia -Marcin Kwiecie艅, tel. 052聽357 56 62. 聽
22. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 聽
23. Zamawiaj膮cy nie przewiduje mo偶liwo艣ci udzielenia zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych. 聽
聽
Podpis: 聽聽聽聽聽 |