Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu.
Inowroc艂aw: Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu.
Numer og艂oszenia: 28035 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010 OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - dostawy
Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.
Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Inny: Sp贸艂ka z o.o.- w艂asno艣膰 samorz膮dowa, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA
II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu..
II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: dostawy.
II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: przedmiotem zam贸wienia s膮 sukcesywnie dostawy artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w, zgodnie z opisem przedmiotu zam贸wienia, Formularzem ofertowym i za艂膮cznikiem nr 6 do swiz. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych..
II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak.
Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych
Przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 i 7, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. Je偶eli nast膮pi konieczno艣膰 skorzystania z zam贸wienia uzupe艂niaj膮cego b臋dzie ono udzielone do wysoko艣ci 20 % warto艣ci zam贸wienia podstawowego na podstawie odr臋bnej umowy.
II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: tak, liczba cz臋艣ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi膮cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia: nie
III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ膭 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰:
o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert, a w stosunku do os贸b fizycznych o艣wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych
Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy- za艂膮cznik nr 1 do siwz.
III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸wienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik贸w stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)聽Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..
IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 09:50, miejsce: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, sekretariat 1 pi臋tro..
IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia: nie
ZA艁膭CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ膭CE OFERT CZ臉艢CIOWYCH
CZ臉艢膯 Nr: 1 NAZWA: Zad. I. - Artyku艂y biurowe.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: 1. Zam贸wienie obejmuje dostaw臋: bloczk贸w samoprzylepnych, blok贸w szkolnych, brulion贸w, cienkopis贸w, d艂ugopis贸w, dziurkaczy, flamastr贸w, gumek, kalendarzy, kalek, klej贸w, kopert, korektor贸w, koszulek, notes贸w, ofert贸wek, papieru, pinezek, przybornik贸w na biurko, pude艂ek do archiwum, rolek, rozszywaczy, segregator贸w, skoroszyt贸w, spinaczy, ta艣m, teczek, temper贸wek, tusz贸w, wk艂ad贸w do d艂ugopis贸w, zakre艣laczy, zeszyt贸w, zszywek, nawil偶aczy do palc贸w. 2. Warunki realizacji: a) wykonawca zapewni dostaw臋 materia艂贸w biurowych i papierniczych do siedziby zamawiaj膮cego, w terminie 3 dni od z艂o偶enia zam贸wienia, w wyj膮tkowych sytuacjach w ci膮gu jednego dnia, b) wykonawca zapewni wymian臋 artyku艂贸w uszkodzonych i niepe艂nowarto艣ciowych w ci膮gu 3 dni, c) wykonawca wykona zam贸wienie zgodne z opisem - za艂. nr 1 do specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia..
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi膮cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.
CZ臉艢膯 Nr: 2 NAZWA: Zad. II. - Us艂uga drukowania.
1) Kr贸tki opis ze wskazaniem wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: 1. Zam贸wienie obejmuje wykonanie druk贸w: polecenie przelewu, karty drogowej, karty ewidencji wyposa偶enia, karty ewidencji czasu pracy, rocznych kart urlopowych, kartotek magazynowych, ksi臋g臋 艣rodk贸w trwa艂ych, list zaliczkowych, protoko艂贸w zdawczo odbiorczych, rejestr贸w um贸w w sprawie zam贸wie艅 publicznych, zam贸wie艅 jednostronnych, wniosk贸w o udzielenie po偶yczek, wniosk贸w o zaliczki, pokwitowa艅 odbioru darowizny, zestawie艅 got贸wki, zestawie艅 obrot贸w, zeszyt- rejestr Zam贸wien publicznych, zeszyt贸w podawczych, zeszyt贸w- rejestr贸w um贸w, dowod贸w wp艂at KP, Faktur VAT, kart obrachunkowych, wniosk贸w o urlop, miesi臋cznych kart eksploatacyjnych, przej臋cie materia艂贸w PZ, rozliczenie zaliczek, wydawanie materia艂贸w, WZ, RW, zawiadomie艅 o przej臋ciu lokalu, zlece艅 dotycz膮cych zam贸wienia oraz na prace w godzinach nadliczbowych, zwrot materia艂贸w ZW, ksi膮偶k臋 wyj艣膰, not koryguj膮cych, polece艅 ksi臋gowania, raport贸w kasowych, bankowych dowod贸w wp艂at, potwierdze艅 wywozu nieczysto艣ci, brygadowych karta pracy. 2. Warunki realizacji: a) wykonanie i dostarczenie druk贸w zgodnie z Formularzem ofertowym (za艂. nr 1 do siwz) oraz za艂. nr 6 do siwz, kt贸ry stanowi szczeg贸艂owy opis i wykaz graficzny druk贸w, b) realizacja zam贸wienia w ci膮gu 7 dni a w przypadkach szczeg贸lnych trzy dni, c) dostawa do siedziby zamawiajacego na koszt wykonawcy, d) wymiana druk贸w wadliwych nie spe艂niaj膮cych wymaga艅 co do rodzaju papieru i tre艣ci druku w ci膮gu 3 dni. 3. Ilo艣膰 wykazanych druk贸w mo偶e ulega膰 zmianie w trakcie trwania umowy..
2) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 22.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi膮cach: 24.