logo
Zam贸wienia publiczne » Lipiec 2010
30/07/2010 Og艂oszenie o zam贸wieniu

Dostawa pojemnik贸w na odpady dla Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu

Inowroc艂aw: Dostawa pojemnik贸w na odpady dla Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu

Numer og艂oszenia: 231842 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010

DMP. 24/2010

OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU - dostawa

Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe.

Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 35 64 300, faks 052 35 64 305.

Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.pgkimino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Inny: Sp贸艂ka z o.o.- w艂asno艣膰 samorz膮dowa, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA

II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Dostawa pojemnik贸w na odpady dla Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu

II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: dostawa

II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: zam贸wienie obejmuje dostaw臋 7 pojemnik贸w na odpady do Zak艂adu Utylizacji Odpad贸w Komunalnych w Inowroc艂awiu Bagienna 77. Zakres: 4 pojemniki pe艂ne o no艣no艣ci do 4,5 Mg netto, 3 pojemniki siatkowe o no艣no艣ci do 2,0 Mg netto. Pojemniki musz膮 by膰 zgodne ze szczeg贸艂owym opisem umieszczonym w siwz, a ich wygl膮d zbli偶ony do za艂膮czonych fotografii - za艂膮cznik nr 5 do siwz. Transport na koszt dostawcy. Termin dostawy b臋dzie uzgodniony telefonicznie z 1 jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagany okres gwarancji 12 miesi臋cy. Wszystkie tworzywa u偶ywane w produkcji nie mog膮 zawiera膰 kadmu, o艂owiu lub innych pierwiastk贸w szkodliwych dla 艣rodowiska, pojemniki musz膮 by膰 wykonane zgodnie z obowi膮zuj膮cymi normami.

II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak

1. Zamawiaj膮cy przewiduje mo偶liwo艣ci udzielenia zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust.1, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.

2. Je偶eli nast膮pi konieczno艣膰 skorzystania z zam贸wienia uzupe艂niaj膮cego b臋dzie ono udzielone do wysoko艣ci 20 % warto艣ci zam贸wienia podstawowego na podstawie odr臋bnej umowy.

II.1.5) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 34.92.84.80 - 6

II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 45 dni

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia: nie

III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ膭 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰:

a) o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

b) aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert, a w stosunku do os贸b fizycznych o艣wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych

Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ膭CYCH, 呕E OFEROWANE DOSTAWY, US艁UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ膭 OKRE艢LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, 偶e oferowane dostawy, us艂ugi lub roboty budowlane odpowiadaj膮 okre艣lonym wymaganiom nale偶y przed艂o偶y膰:

- pr贸bki, opisy lub fotografie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (za艂. nr 1 do swiz), 2. O艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (za艂. nr 2 do siwz), 3. O艣wiadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), 4. Opis oferowanych pojemnik贸w, 5. Za艣wiadczenia, 偶e dostarczone produkty odpowiadaj膮 okre艣lonym normom (deklaracj臋 zgodno艣ci producenta - atesty, 艣wiadectwa). Wykonawca mo偶e z艂o偶y膰 inne dokumenty potwierdzaj膮ce odpowiednio stosowanie przez Wykonawc贸w r贸wnowa偶nych 艣rodk贸w zapewnienia jako艣ci i stosowanie r贸wnowa偶nych 艣rodk贸w zarz膮dzania 艣rodowiskiem.

III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸wienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik贸w stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64聽304.

IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 09:50, miejsce: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, sekretariat 1 pi臋tro.

IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia: nie

Podpis:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC257.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia2010-07-30 13:09:52428
graf.718.7 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- f.12010-07-30 13:10:32413
graf.733 KB POBIERZf.22010-07-30 13:11:34428
graf.690.3 KB POBIERZf.32010-07-30 13:11:54411
graf.689.8 KB POBIERZf.42010-07-30 13:12:14433
graf.223.3 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty2010-08-17 11:50:35304
graf.145.6 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert2010-08-17 11:51:05359
?16.8 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 256242-20102010-08-19 08:37:28323

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2010-07-30 13:08:13
Data ostatniej modyfikacji : 2010-07-30 13:08:13
Liczba wy艣wietle艅 : 1489



licznik odwiedzin: 5165882