Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe. Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJ膭CY I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305. Adres strony internetowej zamawiaj膮cego: www.pgkimino.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ膭CEGO: Inny: Sp贸艂ka z o. o. - w艂asno艣膰 samorz膮dowa, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAM脫WIENIA II.1) OKRE艢LENIE PRZEDMIOTU ZAM脫WIENIA II.1.1) Nazwa nadana zam贸wieniu przez zamawiaj膮cego: Zakup opon do samochod贸w ci臋偶arowych, maszyn rolniczych i przyczep. II.1.2) Rodzaj zam贸wienia: dostawy. II.1.3) Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wienia: Przedmiotem zam贸wienia jest: sukcesywna dostawa opon terenowych i radialnych wraz z wymian膮 do samochod贸w ci臋偶arowych w ilo艣ci 184 szt oraz do maszyn rolniczych i przyczep w ilo艣ci 136 szt, zgodnie ze specyfikacj膮 istotnych warunk贸w zam贸wienia. Dostawa b臋dzie realizowana po uzgodnieniu telefonicznym w ci膮gu 7 dni.. II.1.4) Czy przewiduje si臋 udzielenie zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych: tak. Okre艣lenie przedmiotu oraz wielko艣ci lub zakresu zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych 1. Zamawiaj膮cy przewiduje mo偶liwo艣膰 udzielenia zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust.1 pkt 7, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. 2. Je偶eli nast膮pi konieczno艣膰 skorzystania z zam贸wienia uzupe艂niaj膮cego b臋dzie ono udzielone do wysoko艣ci 20 % warto艣ci zam贸wienia podstawowego na podstawie odr臋bnej umowy. II.1.5) Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 34.35.00.00-5. II.1.6) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty cz臋艣ciowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza si臋 z艂o偶enie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAM脫WIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi膮cach: 24. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje si臋 udzielenie zaliczek na poczet wykonania zam贸wienia: nie III.4) INFORMACJA O O艢WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ膭 DOSTARCZY膯 WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE艁NIANIA WARUNK脫W UDZIA艁U W POST臉POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spe艂niania przez wykonawc臋 warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, opr贸cz o艣wiadczenia o spe艂nieniu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu, nale偶y przed艂o偶y膰: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale偶y przed艂o偶y膰: a) o艣wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia b) aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert, a w stosunku do os贸b fizycznych o艣wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.4.3) Dokumenty podmiot贸w zagranicznych Je偶eli wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk艂ada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮cy, 偶e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz ofertowy - za艂. nr 1 do swiz, 2. O艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wz贸r - za艂. nr 2 do siwz, 3. O艣wiadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wz贸r - za艂. nr 3 do siwz. III.7) Czy ogranicza si臋 mo偶liwo艣膰 ubiegania si臋 o zam贸wienie publiczne tylko dla wykonawc贸w, u kt贸rych ponad 50 % pracownik贸w stanowi膮 osoby niepe艂nosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAM脫WIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zam贸wienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona b臋dzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje si臋 istotne zmiany postanowie艅 zawartej umowy w stosunku do tre艣ci oferty, na podstawie kt贸rej dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1)聽Adres strony internetowej, na kt贸rej jest dost臋pna specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na uzyska膰 pod adresem: Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, pok. 17, do Kon. Krystyna Glonek, tel./faks 052 35 64 304..
IV.4.4) Termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 09:50, miejsce: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniak 33, 88-100 Inowroc艂aw, sekretariat 1 pi臋tro.. IV.4.5) Termin zwi膮zania ofert膮: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk艂adania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje si臋 uniewa偶nienie post臋powania o udzielenie zam贸wienia, w przypadku nieprzyznania 艣rodk贸w pochodz膮cych z bud偶etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj膮cych zwrotowi 艣rodk贸w z pomocy udzielonej przez pa艅stwa cz艂onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), kt贸re mia艂y by膰 przeznaczone na sfinansowanie ca艂o艣ci lub cz臋艣ci zam贸wienia: nie 聽 聽 |