"Malowanie klatek schodowych, bia艂kowanie piwnic,pralni, suszarni, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Torunskiej 78 w Inowroc艂awiu".聽
3. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na聽dwa zadania:
Zad. I. - "Malowanie klatek schodowych, bia艂kowanie piwnic, pralni i suszarni, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Toru艅skiej 78 w Inowroc艂awiu".
Zad. II. - "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Toru艅skiej 78 w Inowroc艂awiu".
4. Tryb art.聽43 ust.1 - przetarg nieograniczony.
5. Termin realizacji zam贸wienia:
Zad. I. - od podpisania umowy do 31 pa偶dziernika 2005 r.
Zad. II. - od podpisania umowy do 30 wrze艣nia 2005 r.
6. Zamawiaj膮cy nie planuje zebrania z Wykonawcami.
聽聽聽Zamawiaj膮cy dopuszcza sk艂adanie聽 ofert cz臋艣ciowych.
Zamawiajacy nie dopuszcza sk艂dania ofert wariantowych.
7. Istotne warunki zam贸wienia mo偶na odebra膰 przy ulicy ks. P. Wawrzyniaka 33 w Inowroc艂awiu, pok贸j nr 1 A, lub drog膮 pocztow膮 (cena 10,00 z艂. brutto).
8. Uprawnieni do kontakt贸w z Wykonawcami s膮:
Maria Sarnowska, tel. (052) 357- 50-16, wew 325,
Dorota B艂a偶ejczak, tel. (052) 357-50-16, wew. 325,
Krystyna Glonek - tel. (052) 357-50-16 w. 304
9. Oferty nale偶y sk艂ada膰 do dnia聽23 sierpnia聽2005 r. do godz.: 10.00. w sekretariacie, (nr 10), PGKiM Sp. z o. o. ul. ks. P. Wawrzyniaka 33.
10. Otwarcie ofert nast膮pi dnia聽23 sierpnia聽2005 r., o godz.: 10.30, w siedzibie Zamawiajacego przy ulicy ks. P. Wawrzyniaka 33, pok贸j nr 12
11. W przetragu mog膮 bra膰 udzia艂 Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spe艂niajacy warunki zawarte w art. 22 ust. 1 -4, Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia.
12. Oferty b臋d膮 oceniane wg nast臋puj膮cych kryteri贸w:
cena za wykonanie zam贸wienia聽聽聽聽 waga聽100 %
13.聽Wadium w wysoko艣ci:聽Zad. I. - 1.350,00 z艂.,
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Zad. II. - 1.850,00 z艂.
14. Zamawiajacy ustala zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (ZNWU) w wysoko艣ci 2 % od warto艣ci zam贸wienia