logo
Zam贸wienia Publiczne » Pa藕dziernik 2005
21.10.2005 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Dostawa i zainstalowanie sprz臋tu komputerowego wraz z oprogramowaniem do PGKiM Sp. zo. o. w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP –62/2005聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Inowroc艂aw , dnia聽21.10. 2005 r.聽聽聽

Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania w trybie przetargu

nieograniczonego o warto艣ci do 60聽000 EURO聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

-wywieszono na tablicy og艂osze艅 w dniu 21pa藕dziernika 2005 r.

1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy:

a)聽聽聽聽聽 pe艂na nazwa zamawiaj膮cego :

聽聽聽聽聽 Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej iMieszkaniowej聽

聽聽聽聽聽 Sp贸艂ka z o.o.

聽聽聽聽聽聽 b)kod: 88-100,miejscowo艣膰: Inowroc艂aw ,聽聽 wojew贸dztwo:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko - pomorskie

c)ulica, ks. Piotra Wawrzyniaka ,nr domu 33 ,

d)nr kier: ( 052) ,tel. 357-58-10, faks 357-32-32,e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

2) Og艂aszaprzetarg nieograniczony na :

„Dostaw臋 i zainstalowanie sprz臋tu komuterowego wraz z oprogramowaniem do PGKiM Sp. zo. o. w Inowroc艂awiu”.

miejsce realizacji zam贸wienia: Inowroc艂aw聽聽聽

聽聽 rodzaj zam贸wienia : dostawa

3) Opis przedmiotu zam贸wienia (wg CPV)

30231100 - 8, 30231100 - 7

4) Zkres zam贸wienia:

- zestaw komuterowy z oprogramowaniem - 15 szt.

- urz膮dzenie wielofunkcyjne - 3 szt.

- kopiarko drukarka - 1 szt.

- monitor - 1 szt.

5) Termin realizacji zam贸wienia: 10 dni od podpisania umowy.

- Zamawiaj膮cy nie planuje zebrania z Wykonawcami

- Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych

- Zamwiajacy nie dopuszcza sk艂adania ofert wariantowych.

6) Opis warunk贸w wymaganych do realizacji zamowienia:

- dostawa na koszt w艂asny

- w razie awarii czas reakcji 24 godziny

wymagane certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, CE.

7) Istotne warunki zam贸wienia mo偶na odebra膰 :

聽聽 osobi艣cie wsiedzibie zamawiaj膮cego, w pokoju nr :1 A lub drog膮

聽聽聽聽聽聽聽 pocztow膮 (cena 10,00z艂. brutto)

8) Pracownikami uprawnionymi do kontakt贸w z Wykonawcami s膮 :

a)聽聽聽聽聽聽聽Ryszard Tuszy艅ski, tel. (052)357 –聽53-10聽聽聽

b)聽聽聽聽聽 Krystyna Glonek telefon: (052)357- 48-18.聽聽聽聽聽聽聽聽

d) godziny, w kt贸rych udziela si臋 informacji dotycz膮cychprzetargu: od 800 - 1500

9) W przetargu mog膮 wzi膮膰 udzia艂 Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spe艂niaj膮cy warunki zawarte w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych.

10) Miejsce i termin sk艂adania ofert : SEKRETARIAT

·聽聽聽聽聽聽聽 miejsce sk艂adania : siedziba zamawiaj膮cego (nr pokoju): 10

·聽聽聽聽聽聽聽聽聽 w terminie do dnia:8 listopada 2005 r. do godziny 8.30.

11) Termin i miejsce otwarcia ofert data:聽 8 listopada 2005 r. o godzinie 9.00.

聽聽聽聽 w siedzibie zamawiaj膮cego ( nr pokoju): 12 ( salka konferencyjna)

10) Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %)

cena za wykonanie zam贸wienia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 waga 100%

10. Nie jest wymagane wadium.

11.Nie wymaga si臋 zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2005-10-21 15:16:25
Data ostatniej modyfikacji : 2005-10-26 14:51:41
Liczba wy艣wietle艅 : 952

Redaktor  Data modyfikacji 
Krystyna Glonek  21.10.2005 14:16poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 3593141