Numer sprawy: DMP. 31/2006聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽 Inowroc艂aw, dnia 16 maj 2006 r.聽聽 聽
聽 聽
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 OG艁OSZENIE 聽
o przetargu nieograniczonym o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO 聽
聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Wsp贸lnoty Mieszkaniowe przy ulicach M膮tewska 10, Mieszka I – 2 oraz Sikorskiego 17 w Inowroc艂awiu, w imieniu i na rzecz kt贸rych dzia艂a na mocy umowy o administrowanie, 聽聽聽聽 聽Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z 聽聽聽聽聽 o.o. Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon: (0-52) 357- 48-18, faks: (0-52) 357-32-32 REGON: 091581150 NIP: 556-080-85 E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 聽 2.聽聽聽聽聽 Przedmiot zam贸wienia: 聽 聽„Remont instalacji elektrycznych w klatkach schodowych budynk贸w mieszkalnych przy ulicy M膮tewskiej 10, Mieszka I – 2 oraz Sikorskiego 17 w Inowroc艂awiu”.
聽 3. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na zadania: 聽 Zad. I. –„remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych przy 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ulicy M膮tewskiej 10 w Inowroc艂awiu” Zad. II. – „remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych przy 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ulicy Mieszka I – 2 w Inowroc艂awiu” Zad. III. – „remont instalacji elektrycznej w klatkach schodowych oraz piwnic przy ulicy Sikorskiego 17 w Inowroc艂awiu”. 聽 4. 聽Nomenklatura – wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV): 聽 聽聽 聽聽聽45. 31.00.00 – 3聽聽聽聽聽聽聽聽 roboty w zakresie instalacji elektrycznych聽 5. Dopuszcza si臋 sk艂adanie ofert cz臋艣ciowych. 6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 聽 7. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮: - Krystyna Glonek, tel. (052) 357-48-18,
- Grzegorz Matuszkiewicz, tel. (052) 357 – 20-93
聽聽聽聽聽聽 w dni robocze, w godz. 700 – 1500聽 wtorek od 8.00 – 16.00. 聽 8. Termin (okres) realizacji zam贸wienia: od podpisania umowy w ci膮gu 3 miesi臋cy.
聽 聽 聽 9. Dokumentacja przetargowa zam贸wienia : Specyfikacj臋 istotnych warunk贸w zam贸wienia mo偶na odebra膰 w siedzibie zamawiaj膮cego, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, pok贸j nr 1 a, 88-100 Inowroc艂aw lub drog膮 pocztow膮 (za zaliczeniem).聽 10. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy: 聽 1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 3) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, 4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽 11. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: 聽
a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert; b) aktualnych za艣wiadcze艅 w艂a艣ciwego Naczelnika Urz臋du Skarbowego oraz w艂a艣ciwego oddzia艂u Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego potwierdzaj膮cych odpowiednio, 偶e Wykonawca nie zalega z op艂acaniem podatk贸w, op艂at oraz sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo艂eczne, lub za艣wiadcze艅, 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu – wystawionych nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 3. Zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych Wykonawcy lub聽Pracownik贸w w zakresie instalacji elektrycznej. 4. 艢wiadectwa kwalifikacyjnego „E”- eksp. instalacji elektrycznej do 1 kV. 5. Aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych. 6. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie, Zamawiaj膮cy wymaga wykazu podobnych wykonanych rob贸t w okresie – ostatnich 3 lat, z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, z艂. nr 2 do siwz. Plus referencje. 7. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: 聽- o艣wiadczenie w trybie art. 24聽聽 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), -聽 o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). 聽 12. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Oferty nale偶y z艂o偶y膰 w siedzibie zamawiaj膮cego w sekretariacie siedziby Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, 聽do dnia 1 czerwca 2006 r. do godz. 8.30 聽
13. Kryteria wyboru oferty聽 (w % ): 聽聽聽 聽- cena wykonania zam贸wienia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 100 %
聽 14. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 聽 15.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 1 czerwca 2006 r. do godz. 9.00.
聽 16.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 17. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu) w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia. 聽
|