Znak sprawy: DMP. 92/2006聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw , dnia 23 pa藕dziernika 2006 r.聽 聽
聽 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania w trybie przetargu nieograniczonego o warto艣ci poni偶ej 60聽000 euro
聽
1.聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: 聽
a)聽聽聽聽聽 pe艂na nazwa zamawiaj膮cego: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i聽Mieszkaniowej Sp贸艂ka z o.o. oraz Wsp贸lnota Mieszkaniowa przy ulicy Szosa Bydgoska 18 w Inowroc艂awiu, w imieniu i na rzecz kt贸rej dzia艂a na mocy umowy o administrowanie, Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp贸艂ka z o.o. w聽Inowroc艂awiu 聽
聽聽聽聽聽聽 b)聽 kod: 88-100,聽 miejscowo艣膰: Inowroc艂aw ,聽聽 wojew贸dztwo: kujawsko -聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 pomorskie 聽c)聽 ulica, ks. Piotra Wawrzyniaka 33 , 聽d)聽 nr kier: (052) ,tel. 35 64 304, faks 357 48 18,聽 聽聽聽聽聽 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl
聽
2. Przedmiot zam贸wienia:
”Dostawa oleju opa艂owego do kot艂owni olejowych w budynkach administrowanych oraz nale偶膮cych do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu”. 聽
3. Zamawiaj膮cy nie planuje zebrania z dostawcami. 4. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 5. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza聽 sk艂adania ofert wariantowych. 聽
6. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 23.12.21.00 – 9 olej opa艂owy 7. Przedmiotem zam贸wienia jest dostawa oleju opa艂owego do budynk贸w przy ulicach: a) Toru艅ska 11, b) Pakoska 7, c) Toru艅ska 165, d) Szosa Bydgoska 18. 聽
8. Termin聽 realizacji zam贸wienia: a) Toru艅ska 11, Pakoska 7 – 12 miesi臋cy od podpisania umowy b) Toru艅ska 165 - od podpisania umowy do 30.04.2007 r. c) Szosa Bydgoska 18聽 - 12 miesi臋cy od podpisania umowy. 聽
9. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 10. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. 11. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 12. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: a) Krystyna Glonek, 聽tel. / faks 052 35 64聽304 , 357 48 18 b) Anna Nawrocka, tel.052 357 62 77, c) Wojciech Miko艂ajczak, te. 052聽357 23 20. 聽
13. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Dostawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. 聽
Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
14. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do聽ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) koncesji na obr贸t paliwami ciek艂ymi, c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, d) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 14.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz dysponowania potencja艂em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), b) wykazu niezb臋dnych urz膮dze艅 do wykonania zam贸wienia, jakimi dysponuje dostawca. 14.2. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz), b) wykaz zrealizowanych dostaw (za艂. nr 2 do siwz), c) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), d) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). Kopie dokument贸w musz膮 by膰 potwierdzone „ za zgodno艣膰 z orygina艂em „- ka偶da ze stron
15. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 8 listopada 2006 r. do godz. 9.30.
16. Kryteria wyboru oferty聽 (w % ): cena聽 - 100 % 聽 17. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 8 listopada 2006 r.聽 godz. 10.00 (salka konferencyjna). 19.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 20. Nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Podpis: 聽
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ...................................... |