logo
Zam贸wienia publiczne » Luty 2007
23.02.2007 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Zakup opon do samochod贸w ci臋偶arowych, maszyn rolniczych i przyczep".

Numer sprawy: DMP.30/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 23 lutego 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO

1.聽聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy:

Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2.聽聽聽聽聽聽聽 Przedmiot zam贸wienia:

„Zakup opon do samochod贸w ci臋偶arowych, maszyn rolniczych i przyczep”.

3. Nomenklatura – wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV): 25.11.10.00-2,25.11.13.10-8, 25.11.14.00-6.

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: dostawa.

4. Przedmiotem zam贸wienia jest: sukcesywna wymiana opon w samochodach ci臋偶arowych oraz maszynach rolniczych i przyczepach, zgodnie z zam贸wieniem - w ci膮gu 7 dni od momentu zg艂oszenia.

5. Zakres zam贸wienia:

5.1. opony do samochod贸w ci臋偶arowych:

a) 700 x 12 – terenowe – 2 szt.

b) 11.00 x 140 x 115 – terenowe – 6 szt.

c) 11 R20 x 150 x 146 – radialne – 2 szt.

d) 205 x 75 x 16 radialne – 4 szt.

e) 295/80 R x 22,5 – radialne – 6 szt.

f) 295/80 x 22,5 – terenowe – 6 szt.

g) 19.5 x 70 x 265 – radialne – 10 szt.

h) 19.5 x 70 x 265 – terenowe – 25 szt.

i) 315/80R/22 – radialne – 10 szt.

j) 650 x 16 – radialne – 10 szt.

k) 23 x 5 – terenowe – 8 szt.

5.2. opony do maszyn rolniczych oraz przyczep:

a) 10 x 15 – terenowe – 4 szt.

b) 13,6 x 36 – terenowe – 2 szt.

c) 600 x 16 terenowe – 4 szt.

d) 10 x 75 x 15,3 – terenowe – 4 szt.

e) 11.5 x 80 x 15,3 – terenowe – 4 szt.

f) 14,9 x 28 – terenowe – 2 szt.

g) 11,2 x 20 – terenowe – 2 szt.

h) 21 x 80 x 16 – terenowe – 2 szt.

i) 825 x 20 – terenowe – 2 szt.

j) 825 x 20 – radialne – 2 szt.

k) 4,8 x 4 – terenowe – 4 szt.

l) 4,10 x 4 – terenowe – 8 szt.

6. Wymagane warunki techniczne:

a) okres gwarancji 24 miesi膮ce od daty zakupu i do g艂臋boko艣ci 1,6 mm mierzonej na punkcie pomiarowym TWI,

b) w okresie gwarancji wszystkie reklamowane opony - w kt贸rych zostanie stwierdzona wada produkcyjna – b臋d膮 wymienione na nowe, wolne od wad,

c) wykonawca b臋dzie zobowi膮zany do posiadania wymaganych opony w ci膮gu 7 dni od momentu zg艂oszenia,

d) wykonawca zobowi膮zuje si臋 do odbioru zu偶ytego ogumienia w celu utylizacji oraz do podpisania karty przekazania odpadu,

e) wykonawca zobowi膮偶e si臋 do wymiany opon na swoim terenie oraz wyznaczy swego pracownika.

f) wymagana odleg艂o艣膰 do punktu wymiany opon –miasto Inowroc艂aw.

6. Termin wykonania: 24 miesi膮ce od podpisania umowy.

7. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

8. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

9. Nie b臋dzie prowadzona aukcja elektroniczna.

10. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

聽聽聽聽 a) K. Glonek, tel./faks052 35 64 304,

聽聽聽聽 b)W. Miko艂ajczak, tel. 052357-56-62.

11. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

12. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

13. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

14. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

15. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

15.1.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

b) formularz cenowy (za艂. nr 2 do siwz),

c) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

d) o艣wiadczenie w trybie art.24 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

16. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 12 marca 2007 r. do godz. 9.30.

17. Kryteria wyboru oferty(w % ): cena- 100 %

18. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 12 marca 2007r.o godz. 10.00 (salka konferencyjna).

20.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

21. Nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy (znwu).

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Podpis:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ......................................

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC229 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-02-23 14:15:03358
graf.910.5 KB POBIERZza艂. nr 2 do siwz2007-02-23 14:16:04419
.DOC25.5 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2007-03-15 13:27:28400
graf.519.9 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy2007-03-28 08:19:40313

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-02-23 14:14:29
Data ostatniej modyfikacji : 2007-02-23 14:14:29
Liczba wy艣wietle艅 : 1442



licznik odwiedzin: 4918659