Numer sprawy: DMP. 38/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 14 marca 2007 r.聽聽 聽
聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO
聽 1.聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon / faks 052 35 64聽304 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽 http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
2.聽聽聽聽聽聽 Przedmiot zam贸wienia: 聽
聽„Dostawa sadzonek kwiat贸w na obsad臋 letni膮 Miasta Inowroc艂awia, miejsc Pami臋ci Narodowej oraz Parku Solankowego. 聽 3. 聽Nomenklatura – wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV): 01122100 - 94. Przedmiot zam贸wienia obejmuje obsad臋 letni膮- wymagane kwiaty to: 聽聽 a) sza艂wia – 12.000 szt. 聽聽 b) begonia wiecznie kwitn膮ca聽 - 40.000 szt. 聽聽 c) 偶eniszek – 35.000 szt. 聽聽 d) aksamitka niska – 35.000 szt. 聽聽 e) starzec – 35.000 szt. 聽聽 f) pelargonia – 4.000 szt. 聽聽 g) dalia ogrodowa – 2.000 szt. 聽聽聽 4.1. Dostawy odbywa膰 si臋 b臋d膮 sukcesywnie w przewidywanym terminie od 15.05.2007 r., w uzgodnieniu telefonicznym z Zak艂adem Zieleni PGKiM Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu. 5. Opis warunk贸w wymaganych od dostawc贸w: 聽聽聽聽 a) wykonawca dostarczy kwiaty, w艂asnym transportem,聽 na w艂asne ryzyko 聽聽聽聽聽聽聽聽 oraz na w艂asny聽koszt, we wskazane miejsce miasta Inowroc艂awia, 聽聽聽聽 b) wyst臋puj膮 na rynku handlu co najmniej 3 lata, 聽聽聽聽 c) dostarcz膮 kwiaty zgodne z wymaganiami zamawiaj膮cego, 聽聽聽聽 d) terminy dostawy b臋d膮 uzgadniane telefonicznie. 6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 7. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 8. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: 聽聽聽聽聽 a) K. Glonek, tel. (052) 357-48-18, 聽聽聽聽聽 b) G. Kruk, tel. (052) 357- 58-87, 聽聽聽聽聽 c) M. Kwiecie艅, tel. (052) 357-58-87. 9. Przewidywany termin realizacji zam贸wienia: sukcesywnie od podpisania umowy do ko艅ca wrze艣nia 2007 r. 10. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 11. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. 12.Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 13. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 Dostawcy, kt贸rzy: 1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 3) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
2. Ka偶dy Dostawca mo偶e z艂o偶y膰 tylko jedn膮 ofert臋. 聽
14. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 14.1.W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw o podobnym zakresie i warto艣ci. Nale偶y poda膰 ich warto艣膰, daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie - minimum 2 referencje. 14.2.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych dostaw (za艂. nr 2 do siwz), c) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), d) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). 15. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,聽 do dnia 30 marca 2007 r. godzina 9.30. 16. Kryteria wyboru ofert (w % ): 聽聽聽 聽a)聽 cena wykonania zam贸wienia - 100 % 聽聽 17. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 30 marca 2007 r. godzina 10.00 19.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 20. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu) w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia. 聽
Podpis: 聽聽聽聽聽聽 ……………………….. 聽
|