Numer sprawy: DMP. 43/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 5 kwietnia 2007 r.聽聽 聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO 聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon / Faks: 0-52 35聽 64聽304, REGON: 091581150 NIP: 556-080-85 E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
2.聽聽聽聽聽 Okre艣lenie trybu zam贸wienia:
聽 Tryb post臋powania: przetarg ograniczony Podstawa prawna: art. 47 oraz art. 4a, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 ze zm.) Rodzaj zam贸wienia: dostawa 聽 3.聽聽聽聽聽 Okre艣lenie przedmiot zam贸wienia:
聽 „Dostawa odzie偶y roboczej, dodatk贸w do odzie偶y roboczej, r臋kawic roboczych oraz bielizny”.
聽 Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 18.13.10.00 – 6聽聽聽聽聽 odzie偶 ochronna i zabezpieczaj膮ca18.14.00.00 – 2聽聽聽聽聽 dodatki do odzie偶y roboczej18.14.10.00 – 9聽聽聽聽聽 r臋kawice robocze18.31.00.00 – 5聽聽聽聽聽 bielizna19.33.00.00 – 8聽聽聽聽聽 obuwie ochronne 聽 3.1. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 3.2. Miejsce realizacji dostaw: PGKiM Sp. z o.o. ul. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw. 4. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert wariantowych. 5. Termin wykonania zam贸wienia: od podpisania umowy na okres 12 miesi臋cy. P艂atno艣膰 b臋dzie regulowana na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni, sukcesywnie za ka偶d膮 nale偶ycie wykonan膮 dostaw臋. 6. Opis warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu wraz z podaniem ich znaczenie oraz opisu sposobu dokonywania oceny spe艂niania tych warunk贸w. 61. Wniosek o dopuszczenie do udzia艂u w przetargu ograniczonym musi zawiera膰 ( we w艂a艣ciwej formie): a) o艣wiadczenie o spe艂nianiu warunk贸w, o kt贸rych mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz wymagane (wskazane przez zamawiaj膮cego) dokumenty potwierdzaj膮ce spe艂nianie warunk贸w uprawniaj膮cych do udzia艂u w post臋powaniu o zam贸wienie publiczne (zgodnie z Rozporz膮dzeniem Prezesa Rady Ministr贸w z dnia 19 maja 2006 r. – Dz. U. nr 87 poz.605. 6.2. Wymagane dokumenty: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenia dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. d) wykazu zrealizowanych dostaw o podobnym zakresie i warto艣ci. Nale偶y poda膰 ich warto艣膰, daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie. 聽 Ocena spe艂niania przez dostawc贸w warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu b臋dzie dokonana w oparciu o prawid艂owo艣膰 i kompletno艣膰 z艂o偶onych wszystkich dokument贸w jakich 偶膮da艂 zamawiaj膮cy. 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Na zasadzie: spe艂nia / nie spe艂nia 7. Spos贸b oceny wniosku: a) spe艂nienie warunk贸w udzia艂u okre艣lonych powy偶ej (pod rygorem odrzucenia wniosku) oraz b) potwierdzony o艣wiadczeniem dostawcy czas obecno艣ci na rynku: za ka偶dy rok -聽 2 pkt. 8. Liczba dostawc贸w kt贸rzy zostan膮 zaproszeni do sk艂adania ofert w przetargu ograniczonym: a) maksymalnie 5 dostawc贸w, kt贸rych wnioski s膮 kompletne i otrzyma艂y najwi臋ksz膮 ilo艣膰 punkt贸w za obecno艣膰 na rynku, b) wraz z zaproszenie do sk艂adania ofert zostanie przes艂ana dostawcom specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia. 9. Informacja na temat wadium: zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium. 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: a) cena – 100 %. 11. Miejsce i termin sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu: a) Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro. b) do dnia 16 kwietnia 2007 r. do godziny 12.00. 12. Przewidywany termin oraz miejsce sk艂adania ofert: a) siedziba zamawiaj膮cego – j. w. b) sk艂adanie do dnia 26 kwietnia 2007 r. do godziny 9.30. 13. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej聽 z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 14. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: a) K. Glonek, tel. / 052 35 64聽304, b) Marcin Kwiecie艅, tel. 052聽357 90 11, c) Marcin Szcz臋sny, tel. 052聽352 76 13. 聽 Podpis: 聽 ……………………… |