logo
Zam贸wienia publiczne » Czerwiec 2007
29.06.2007 r. Og艂oszenie o zam贸wieniu.

"Termomodernizacja budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Emilii Plater 9 w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 70/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 29 czerwca 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O ZAM脫WIENIU

1. Zamawiaj膮cy:聽聽 Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw 聽聽聽聽聽88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2. Przedmiot zam贸wienia: „Termomodernizacja budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Emilii Plater 9 w Inowroc艂awiu”.

3. Nomenklatura – wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV):

45. 45.30.00 – 7roboty remontowe i renowacyjne

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana

4. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

5.Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

6. Nie b臋dzie prowadzona aukcja elektroniczna.

7. Numer og艂oszenia w BZP: 108947 – 2007; data zamieszczenia 29.06.2007 r.

8. Opis przedmiotu zam贸wienia.

Zam贸wienie obejmuje: obejmuje: docieplenie i kolorystyka 艣cian zewn臋trznych, wymiana obr贸bek blacharskich i rynien, dociepelenie stropodachu, remont wej艣膰 do budynku wraz z wymian膮 drzwi zewn臋trznych, wymiana okien piwnic na PCV.

9. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel. 052 35 64聽304,

聽聽聽 b) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64聽320,

聽聽聽 c) Anna Nawrocka, tel. 052 35 64聽325.

10. Termin (okres) realizacji zam贸wienia: 4 miesi膮ce od podpisania umowy.

11. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 

12. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

13.Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

14. 1. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

2. Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

spe艂nia/ nie spe艂nia

15. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) aktualnych za艣wiadcze艅 w艂a艣ciwego naczelnika urz臋du skarbowego oraz w艂a艣ciwego oddzia艂u Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Potwierdzaj膮cych odpowiednio, 偶e wykonawca nie zalega z op艂acaniem podatk贸w, op艂at oraz sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo艂eczne, lub za艣wiadcze艅, 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu – wystawionych nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert,

c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre艣lonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania ofert,

d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre艣lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania wniosk贸w o dopuszczenie do udzia艂u w post臋powaniu o udzielenie zam贸wienia albo sk艂adania wniosk贸w.

1.1. Je偶eli Wykonawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokument贸w o kt贸rych mowa w pkt 1, sk艂ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zm贸wienie, nie zalega z uiszczeniem podatk贸w, op艂at lub sk艂adek na ubezpieczenia zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu. (Kopie dokument贸w w j臋zyku polskim).

2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy – w tym okresie, odpowiadaj膮cych swoim rodzajem i warto艣ci膮 robotom budowlanym stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie,

b) wykazu os贸b i podmiot贸w, kt贸re b臋d膮 uczestniczy膰 w wykonywaniu zam贸wienia wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do艣wiadczenia i wykszta艂cenia niezb臋dnych do wykonania zam贸wienia, a tak偶e zakresu wykonywanych przez nich czynno艣ci,

c) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych w specjalno艣ciach obj臋tych przedmiotem zam贸wienia,

d) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych.

3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

4. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz),

b) wykaz podobnych wykonanych rob贸t (za艂. nr 2 do siwz),

c) wykaz os贸b bior膮cych udzia艂 w post臋powaniu (za艂. nr 3 do siwz),

d) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

5. Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋kosztorysu ofertowego jestprzedmiar rob贸t, b臋d膮cy za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t.

6. Dow贸d wniesienia wadium..

16. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,do dnia 23 lipca 2007 r. godzina 9.30.

17. Kryteria wyboru ofert:

聽聽聽 a)cena wykonania zam贸wienia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 80

聽聽聽聽 b) gwarancja聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 20

18. Wadium w wysoko艣ci: 9.000,00 z艂.

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 23 lipca 2007 r. godzina 10.00

20.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

21. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu) w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia.

Podpis:

聽聽聽聽聽聽 ………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC182.5 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz - STWiOR2007-06-29 10:57:46349
?11.3 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz - przedmiary2007-06-29 10:58:11342
graf.4292.2 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 10:59:37310
graf.4335.3 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:01:20311
graf.4274.7 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:04:35301
graf.4505.8 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:06:20322
graf.4270.4 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:11:15305
graf.4271.9 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:12:41348
graf.4292 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:14:09325
graf.4321.2 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:15:34359
graf.4559.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-06-29 11:17:07305
.DOC226 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-06-29 11:30:51337
graf.748.2 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze oferty2007-07-24 11:12:49322
graf.504.3 KB POBIERZzbiorcze zestawienie ofert2007-07-24 11:13:28335

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-06-29 10:56:04
Data ostatniej modyfikacji : 2007-06-29 11:29:25
Liczba wy艣wietle艅 : 1426

Redaktor  Data modyfikacji 
Krystyna Glonek  29.06.2007 10:56poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 4917032