Numer sprawy: DMP. 100/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 15 pa藕dziernika聽 2007 r.聽聽 聽
OG艁OSZENIE 0 WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon: (0-52) 357- 48-18, faks: (0-52) 357-32-32 REGON: 091581150 NIP: 556-080-85 E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 聽
2. Przedmiot zam贸wienia: "Dostawa posi艂k贸w profilaktycznych dla pracownik贸w Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu". 聽
聽Rodzaj zam贸wienia:聽聽us艂uga Tryb post臋powania:聽聽聽 przetarg nieograniczony 聽Numer og艂oszenia w BZP:聽 194200 - 2007; data zamieszczenia 15.10.2007 r. 聽
3. Opis przedmiotu zam贸wienia: 3.1.Posi艂ki powinny by膰 艣wie偶o przygotowane i dostarczane jako gor膮ce - ka偶dego dnia inne. 3.2. Ilo艣膰 dzienna posi艂k贸w -聽 ok.118 - ostateczne ilo艣ci dzienne posi艂k贸w ustalane b臋d膮 ka偶dego dnia w godz. 8.00 do 8.30, po telefonicznych uzgodnieniach. 3.3. Posi艂ki profilaktyczne powinny by膰 dobrej jako艣ci, r贸偶norodne (urozmaicone) w formie jednego dania聽 i spe艂nia膰 wymagania okre艣lone w Rozporz膮dzeniu Rady ministr贸w z dnia 28 maja 1996 r., w sprawie profilaktycznych posi艂k贸w i napoj贸w (Dz. U. nr 60 , poz. 279): a) wymagana kaloryczno艣膰 posi艂k贸w - ok.1000 kcal/ posi艂ek, b) zawarto艣膰 w臋glowodan贸w - ok. 50 % - 55 %, c) zawarto艣膰 t艂uszcz贸w - ok. 30 %-35 %, d) zawarto艣膰 bia艂ek - ok. 15 %. 3.4. Mog膮 to by膰 zupy z wk艂adk膮 jak r贸wnie偶 inne dania zachowuj膮ce powy偶sz膮 jako艣膰. 聽
4. 聽Nomenklatura - wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV): 聽 聽聽聽聽55.32.10.00 - 6聽 us艂ugi przygotowania posi艂k贸w 聽聽聽聽 55.52 00.00 - 1聽 us艂ugi dostarczania posi艂k贸w 聽聽 5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 7. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 聽
8. Osob膮 uprawnion膮 do kontakt贸w z wykonawcami jest: Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64聽304. 9. Termin (okres) realizacji zam贸wienia: od 2 listopada 2007 r. do 31 marca 2008 r. 10. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 11. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. 12. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 13. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy: 聽 1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 聽 2) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽聽聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie聽z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
14. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: a) ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, d) Decyzj臋 Inspektora Sanitarnego zezwalaj膮c膮 na prowadzenie dzia艂alno艣ci gospodarczej w zakresie przygotowania posi艂k贸w. 2. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 2 do siwz). 3. Do oferty nale偶y za艂膮czy膰 menu z gramatur膮 i okre艣lon膮 kaloryczno艣ci膮. 15. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,聽 do dnia 23 pa藕dziernika 2007 r. do godz. 9:50. 16. Kryteria wyboru oferty聽 (w % ): 聽a)聽 cena聽 100 % 17. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 聽
18 .Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 23 pa藕dziernika 2007 r.聽 o godz. 10.00. 聽
19.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 20. Nie jest wymagane zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy. 聽 聽 聽 聽 聽 Podpis: 聽 |