Numer sprawy: DMP. 6/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Inowroc艂aw, dnia 30 stycznia 2008 r.聽聽 聽
聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
聽
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
Adres pocztowy: 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽88 - 100聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽kujawsko - pomorskie 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon: Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304 Marcin Kwiecie艅聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 90 11 e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Faks: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽35 64 304 聽
Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
2. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: Tytu艂 post臋powania: "Zakup i dostawa kontener贸w oraz pojemnik贸w聽 do gromadzenia odpad贸w komunalnych typu SPW -10, KP- 7, PA-1100, SM - 110". 聽
Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 dostawa Tryb post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽przetarg nieograniczony 聽
Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 4 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych: Zad. I. - zakup i dostawa kontener贸w SPW-10 w ilo艣ci 50 szt. Zad. II. - zakup i dostawa kontener贸w KP- 7 w ilo艣ci 10 szt. Zad. III. - zakup i dostawa pojemnik贸w typu PA- 1100 (ocynkowanych) w ilo艣ci 140 szt. Zad. IV. - zakup i dostawa pojemnik贸w typu SM- 110 (ocynkowanych) w ilo艣ci 200 szt. 聽
Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 聽28.21.31.00-9, 聽聽28. 21. 38.00-6. 聽 聽
3. Numer og艂oszenia w BZP:聽 20724 - 2008; data zamieszczenia 30.01.2008 r. 4. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 5. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 聽
6. Najd艂u偶szy termin realizacji: sukcesywnie do ko艅ca 2008 r. 7. Miejsce dostawy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu - 聽Zak艂ad Us艂ug Sanitarnych i Porz膮dkowych - ul. Toru艅ska 165 w Inowroc艂awiu. 聽
8. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie dostawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. 聽
Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
9. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej ustaw膮, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) aktualnego za艣wiadczenia w艂a艣ciwego Naczelnika Urz臋du Skarbowego oraz w艂a艣ciwego oddzia艂u Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e dostawca nie zalega z op艂acaniem podatk贸w, op艂at oraz sk艂adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo艂eczne lub za艣wiadczenia, 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu - wystawione nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu skladania ofert, c) o艣wiadczenia dostawcy o spe艂nianiu warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu z art.22, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych ( za艂. nr 3 do siwz), 9.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 聽niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych a w przypadku 艣wiadcze艅 okresowych lub ci膮g艂ych r贸wnie偶 wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszcz臋cia postepowania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, odpowiadaj膮cych swoim rodzajem i warto艣ci膮 dostawom stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorc贸w oraz za艂膮czenia dokument贸w, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie (za艂膮cznik nr 2 do siwz). 9.2. Je偶eli Dostawca 聽ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokument贸w o kt贸rych mowa w pkt 9, sk艂ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj膮ce odpowiedni, 偶e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatk贸w, op艂at, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂ecznie i zdrowotne albo 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci wykonania decyzji w艂a艣ciwego organu - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 3 miesi膮ce przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie - wystawiony nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert. 聽
9.3.W celu potwierdzenia, 偶e oferowane dostawy odpowiadaj膮 wymaganiom okre艣lonym przez zamawiaj膮cego,聽 nale偶y za艂膮czy膰: a) za艣wiadczenie, 偶e dostarczone produkty odpowiadaj膮 okre艣lonym normom (deklaracj臋 zgodno艣ci producenta - atesty, 艣wiadectwa). Wykonawca mo偶e z艂o偶y膰 inne dokumenty potwierdzaj膮ce odpowiednio stosowanie przez Wykonawc贸w聽 r贸wnowa偶nych 艣rodk贸w zapewnienia jako艣ci i stosowanie r贸wnowa偶nych 艣rodk贸w zarz膮dzania 艣rodowiskiem, b) opis oferowanych produkt贸w. 9.4. Formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz). 10.Kryteria oceny ofert: a) cena聽聽 - 100 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 11.Termin sk艂adania ofert: Data: 15/02/2008聽 godz.: 09:50聽聽 -聽 otwarcie: 15/02/2008, godz.: 10.00 12. Miejsce sk艂adania ofert: Siedziba zamawiaj膮cego - Inowroc艂aw, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro. 13. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni. 14. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 聽
聽
聽
聽
聽
聽
Podpis: 聽聽聽聽聽 |