logo
Zam贸wienia publiczne » Maj 2008
09/05/2008 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Zakup odzie偶y, obuwia roboczego i ochronnego oraz sprz臋tu ochrony osobistej".

Numer sprawy: DMP. 26/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 9 maja 2008 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

Numer og艂oszenia w BZP: 97577 - 2008, Data zamieszczenia 09.05.2008 r.

Zamieszczenie obowi膮zkowe

Zam贸wienia publiczne

Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / Faks: 0-52 3564聽304,

REGON: 091581150 NIP: 556-080-85

E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

Rodzaj zamawiajacego: Sp贸艂ka z o. o.- w艂asno艣膰 samorz膮dowa, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

1.1. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel. 052 35 64聽304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Marcin Szcz臋sny (ZUOK), tel. 052 35聽276 13, Marcin Kwiecie艅 (ZUK), tel. 052聽357 56 62.

1.2. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

1.3. Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

Okre艣lenie trybu zam贸wienia:

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Podstawa prawna: art. 39, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 164, poz. 1163, nr 170, poz. 1217 nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 nr 64, poz. 427 i nr 82, poz. 560 ze zm.).

Rodzaj zam贸wienia: dostawa

Nie przys艂uguje odwo艂anie

Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia:

3.1. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Zakup odzie偶y, obuwia roboczego i ochronnego oraz sprz臋tu ochrony osobistej".

3.2. Zam贸wienie obejmuje: ubranie robocze letnie i ocieplane, ubranie robocze dla spawacza, ubranie robocze dla kierowc贸w i 艂adowaczy letnie i ocieplane, trzewiki robocze letnie i ocieplane, trzewiki robocze dla spawaczy, trzewiki robocze damskie letnie i ocieplane, buty gumowe, koszule flanelowe, kurtki ocieplane, kamizelki ocieplane, nakrycie g艂owy letnie i zimowe, podkoszulek letni i zimowy, kalesony, kurtki p. deszczowe, skarpety, fartuchy kuchenne, czepki bia艂e, bluzki, trzewiki profilaktyczne, okulary przeciws艂oneczne i ochronne, kaski, p贸艂maski ochronne, r臋kawice robocze letnie i zimowe, r臋kawice monterskie, r臋kawice nitrylowe, r臋kawice gumowe, r臋czniki, kamizelki ostrzegawcze, trzewiki damskie z metalowym podnoskiem letnie i zimowe. Szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia stanowi za艂膮cznik nr 5 do siwz.

3.3. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 18.13.10.00 - 6, 18.13.16.00 - 2, 18.14.00.00 - 2,

18.14.10.00 - 9, 18.14.20.00 - 6, 18.22.32.00 - 0, 18.31.00.00 - 5,聽聽 18.44.30.00- 6,

19.30.00.00 - 9.

3.4. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

3.5. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert wariantowych.

3.6. Zamawiajacy nie przewidujezawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

3.7. Miejsce realizacji dostaw: PGKiM Sp. z o.o. ul. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw.

4. Termin wykonania zam贸wienia: od podpisania umowy na okres 12 miesi臋cy.

5. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie dostawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

6. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej ustaw膮, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualny odpis z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualne za艣wiadczenie o w pisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawione nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed terminem sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

6.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy -w tym okresie, odpowiadaj膮cym swoim rodzajem i warto艣ci膮 dostawom stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorc贸w, oraz za艂膮czenia dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e te dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie- minimum 3 referencje - za艂. nr 2 do swiz,

6.2. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) Formularz ofertowy dostawcy-za艂. nr 1 do siwz,

c) o艣wiadczenie z art.22 ustawy Pzp - za艂. nr 3 do swiz.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

a) najni偶sza cena

8. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro do dnia 26 maja 2008 r. do godziny9:50.

9. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 1 pi臋tro salka konferencyjna dnia 26 maja 2008 r. do godzinie 10:00.

10. Termin zwi膮zania ofert膮: 30 dni.

11. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium.

12. Zamawiajacy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.

Podpis:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC254 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-05-09 13:08:50378
.XLS44.5 KB POBIERZZa艂 nr 5 do siwz - szczeg贸艂owy opis przedmiotu zam贸wienia.2008-05-09 13:09:24435
graf.748.7 KB POBIERZZawiadomienie o wyniku post臋powania.2008-05-26 13:58:39399
graf.435.3 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2008-05-26 13:59:13393
graf.235.2 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP NR 122673-20082008-06-06 14:23:58407

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-05-09 13:06:43
Data ostatniej modyfikacji : 2008-05-09 13:06:43
Liczba wy艣wietle艅 : 1467



licznik odwiedzin: 5166992