logo
Zam贸wienia publiczne » Czerwiec 2008
10/06/2008 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Wymiana stolarki okiennej na PCV w mieszkaniach komunalnych oraz lokalach u偶ytkowych wraz z parapetami wewn臋trznymi".

Numer sprawy: DMP. 40/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 10 czerwca 2008 r.聽聽

OG艁OSZENIEOWSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

Numer og艂oszenia w BZP: 125507 - 2008; data zamieszczenia 10/06//2008

Na stronie internetowej: 10/06/2008

Zamieszczenie obowi膮zkowe

Zam贸wienia publiczne

Nie przys艂uguje odwo艂anie

1. Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 Zakladowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Wymiana stolarki okiennej na PCV w mieszkaniach komunalnych oraz lokalach u偶ytkowych wraz z parapetami wewn臋trznymi".

2.1. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV):45.42.11.25 - instalowanie okien z tworzyw sztucznych

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana

2.2. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

2.3. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

2.4. Zam贸wienie obejmuje wykonanie: demonta偶 istniej膮cej stolarki wraz z wywozem i utylizacj膮, demonta偶 parapet贸w wewn臋trznych, monta偶 stolarki okiennej, monta偶 parapet贸w wewn臋trznych, obr贸bka murarska o艣cie偶y zewn臋trznych i wewn臋trznych, malowanie o艣cie偶y wewn臋trznych.

2.5. Zam贸wienie zosta艂o podzielone na dziewi臋膰 zada艅 z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych, w tym:

Zad. I. - wymiana 75 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 1,

Zad. II. - wymiana 62 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 12,

Zad. III. - wymiana 40 szt. okien w budynku przy ulicy Armii Krajowej 16,

Zad. IV. - wymiana 26 szt. okien w budynku przy ulicyCegielnej 20,

Zad. V. - wymian 30 szt. okien w budynku przy ulicy Daszy艅skiego 24,

Zad. VI. - wymiana 109 szt. okien w budynku przy ulicy Mieszka I- 2,

Zad. VII. - wymiana 81 szt. okien w budynku przy ulicy 艁okietka 37,

Zad. VIII. - wymiana 29 szt. okien w budynku przy ulicy Sikorskiego 17,

Zad. IX. - wymiana 25 szt. okien w budynku przy ulicy Wawrzyniaka 10-12.

3. Terminy wykonania, dla:

Zad. I.,Zad. II.,Zad. VI,Zad. VII. - 2 miesi膮ce od podpisania umowy.

Zad. III., Zad. IV, Zad. V.,聽聽 Zad. VIII,Zad. IX - 1 miesi膮c od podpisania umowy.

4. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia -Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Dorota Ma艂ek, tel. 052聽35 64聽320.

聽聽聽聽

5. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

6. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

7. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

8. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

9. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencjidzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywemterminu sk艂adania ofert;

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

9.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

9.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest 聽聽聽ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

9.3. Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 ipodstaw臋 wyceny rob贸t.

9.4. Kserokopi臋 atestu na okna, certyfikat (je艣li posiada) oraz atest na profile okienne.

9.5.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

10. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 2 lipca 2008 r. do godz. 9:50.

11. Kryteria wyboru oferty(w % ): 

a) cena wykonania zam贸wienia - 80 %

b) gwarancja - 20 %.

12. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

13.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 2 lipca 2008r.o godz. 10:00 (salka konferencyjna).

14.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy (znwu).

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Podpis:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC244.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-06-10 15:22:51404
.DOC101 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- STWiOR2008-06-10 15:38:08413
graf.1050.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz - Zad. I.2008-06-10 15:41:44406
graf.316.8 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. I.2008-06-10 15:42:09428
graf.189.5 KB POBIERZza艂. nr 6 di siwz- Zad. I.2008-06-10 15:42:41394
graf.1130.7 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. II.2008-06-10 15:44:12436
graf.246.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. II.2008-06-10 15:44:38416
graf.207.8 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. II.2008-06-10 15:45:01408
graf.1130.7 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. III.2008-06-10 15:46:27425
graf.256.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. III.2008-06-10 15:46:51352
graf.221.8 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. III.2008-06-10 15:47:17395
graf.514.6 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IV.2008-06-10 15:49:18403
graf.95.9 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IV.2008-06-10 15:49:42379
graf.246.5 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IV.2008-06-10 15:50:02347
graf.582.3 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. V.2008-06-10 15:51:16394
graf.162.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. V.2008-06-10 15:51:41386
graf.194.4 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. V.2008-06-10 15:52:01432
graf.637 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VI.2008-06-10 15:53:17390
graf.448 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VI.2008-06-10 15:53:52405
graf.235.5 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VI.2008-06-10 15:54:16359
graf.682.7 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- zad. VII.2008-06-10 15:55:24366
graf.224.2 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VII.2008-06-10 15:55:45330
graf.557.7 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VII.2008-06-10 15:56:16390
graf.558.3 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VIII.2008-06-10 15:58:15429
graf.264.6 KB POBIERZzal. nr 6 do siwz- Zad. VIII.2008-06-10 15:58:45403
graf.131.9 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. VIII.2008-06-10 15:59:27358
graf.174.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IX.2008-06-10 16:01:01405
graf.234.2 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IX.2008-06-10 16:01:21360
graf.187.7 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- Zad. IX.2008-06-10 16:01:41427
graf.803.8 KB POBIERZOdpowiedzi do zapytania.2008-06-24 11:31:57341
graf.302.3 KB POBIERZTre艣膰 pyta艅.2008-06-24 11:37:10414
graf.1005.8 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2008-07-10 12:44:12395
graf.1050.7 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert - s.12008-07-10 12:44:55379
graf.895.8 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert - s.22008-07-10 12:45:31348
graf.644.7 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert - s.32008-07-10 12:46:08410
graf.495 KB POBIERZOferty odrzucone - Zad. I.2008-07-10 12:46:53384
graf.504.6 KB POBIERZOferty odrzucone - zad. II.2008-07-10 12:47:52364
graf.487.8 KB POBIERZOferty odrzucone zad. III.2008-07-10 12:48:22400
graf.485.5 KB POBIERZOferty odrzucone - Zad. IV.2008-07-10 12:48:54419
graf.488.2 KB POBIERZOferta odrzucona - Zad. V.2008-07-10 12:52:18364
graf.484.6 KB POBIERZOferta odrzucona - Zad. VI.2008-07-10 12:53:03344
graf.487.5 KB POBIERZOferta odrzucona - Zad. VII.2008-07-10 12:53:56360
graf.487.1 KB POBIERZOferty odrzucone - Zad. VIII.2008-07-10 12:54:57327
graf.492.2 KB POBIERZOferty odrzucone- Zad. IX.2008-07-10 12:56:35391
graf.532.6 KB POBIERZstreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert- Zad. I.2008-07-10 12:57:58378
graf.538.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - zad. II.2008-07-10 13:04:03384
graf.540.2 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2008-07-10 13:05:11357
graf.535.3 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - Zad. IV.2008-07-10 13:05:50377
graf.528.1 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - Zad. V.2008-07-10 13:06:34324
graf.536.5 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - Zad. VI.2008-07-10 13:07:35272
graf.541.9 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - Zad. VII.2008-07-10 13:08:55301
graf.546 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2008-07-10 13:09:35241
graf.527 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂ozonych ofert - Zad. IX.2008-07-10 13:10:20274
graf.303.4 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP Nr 178291-20082008-08-01 10:49:43284

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-06-10 15:21:43
Data ostatniej modyfikacji : 2008-06-10 15:21:43
Liczba wy艣wietle艅 : 1629



licznik odwiedzin: 5166618