logo
Zam贸wienia publiczne » Lipiec 2008
11/07/2008 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Docieplenie 艣cian zewn臋trznych wraz z kolorystyk膮 elewacji oraz regulacja centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Harcerstawa Polskiego 6 w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 47/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 11 lipca 2008 r.聽聽

OG艁OSZENIEOWSZCZ臉CIUPOST臉POWANIA

Numer og艂oszenia w BZP: 157470 - 2008; data zamieszczenia 11/07/2008 r.

Zamieszczenie obowi膮zkowe

Zam贸wienia publiczne

1. Zamawiaj膮cy: Wsp贸lnota Mieszkaniowa przy ulicy Harcerstwa Polskiego 6 w Inowroc艂awiu w imieniu i na rzecz kt贸rej dzia艂a na mocy umowy o administrowanie, Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu,

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 Zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

Adres strony internetowej: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

Rodzaj zamawiaj膮cego: Sp贸艂ka z o. o. - w艂asno艣膰 samorz膮dowa zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami

1.1. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 - 64 - 304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Anna Nawrocka, tel. 052 35 64聽325,

c) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Dorota Ma艂ek, tel. 052 35 64聽320.

1.2. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

1.3. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

2. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Docieplenie 艣cian zewn臋trznych wraz z kolorystyk膮 elewacji oraz regulacja centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Harcerstwa Polskiego 6 w Inowroc艂awiu".

Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana

Nie przys艂uguje odwo艂anie

2.1. Przedmiotem zam贸wienia jest: rozebranie obr贸bek blacharskich, odbicie tynk贸w, uzupe艂nienie rolek, sprawdzenie no艣no艣ci pod艂o偶a, ocieplenie 艣cian budynku, mocowanie ko艂kami, odtworzenie gzymsu, wykonanie tynku, malowanie farbami, wywiezienie gruzu, naprawa rynien, ochrona naro偶nik贸w, wymiana wspornik贸w, wymiana przewod贸w instalacji uziemniaj膮cej i odgromowej, wykucie z muru o艣cie偶nic, monta偶 drzwi zewn臋trznych wej艣ciowych - Alu ciep艂e z przystosowaniem do domofonu z samozamykaczem, rozbi贸rka pokrycia z dach贸wki, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwd藕wi臋kowej, wykonanie opaski betonowej, wymiana rur spustowych, wykonanie zadaszenia nad wej艣ciem, demonta偶 ruroci膮gu stalowego, zbiornika odpowietrzaj膮cego, zaworu przelotowego, grzejnika 偶eliwnego, kryzy, monta偶 g艂owicy, z艂膮czki grzejnikowej, rury stalowej zawor贸w do regulacji c. o., wykonanie izolacji termicznej.

Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV):45.45.30.00.00 - 7, 45.33.00.00- 9.

Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

2.2. Termin wykonania zam贸wienia: 3 miesi膮ce od podpisania umowy

3. Warunki dotycz膮ce zam贸wienia

3.1. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia wadium.

3.2. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia.

4. Warunki udzia艂u

4.1. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

4.2. Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽spe艂nia / nie spe艂nia

5. Informacj臋 o o艣wiadczeniach i dokumentach, jakie maj膮 dostarczy膰 Wykonawcy w celu potwierdzenia spe艂nienia warunk贸w udzia艂u w post臋powaniu

5.1. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum1 referencja),

b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych w specjalno艣ciach obj臋tych przedmiotem zam贸wienia,

c) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych.

3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

4. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 3 do siwz).

b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

5. Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋kosztorysu ofertowego jestprzedmiar rob贸t, b臋d膮cy za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t. Wykonawca musi poda膰 w jakim systemie BSO wykonanie b臋dzie docieplenie. Kosztorys z podliczeniem:razemkoszty bezpo艣rednie, razem z narzutami, tabela element贸w.

6. Kryteria oceny ofert

聽聽聽 a)cena wykonania zam贸wienia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 80

聽聽聽聽 b) gwarancja聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 20

7. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,do dnia 4 sierpnia 2008 r. do godziny 9.50.

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 4 sierpnia 2008 r. o godzinie 10.00

9.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

Podpis:

聽聽聽聽聽聽

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC209.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-07-11 10:26:35383
.DOC244 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz - STWiOR2008-07-11 10:27:07318
.DOC81.5 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- STWiOR - c.o.2008-07-11 10:27:34371
?20.4 KB POBIERZzal. nr 6 do siwz- przedmiar - doc.2008-07-11 10:27:57340
?4.2 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz- przedmiar - c.o.2008-07-11 10:28:15363
graf.2807.6 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.12008-07-11 10:29:38300
graf.3670.4 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.22008-07-11 10:31:37332
graf.3781.1 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.32008-07-11 10:33:10340
graf.3744.8 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.42008-07-11 10:34:29353
graf.3813.1 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.52008-07-11 10:35:52312
graf.3673.3 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt - s.62008-07-11 10:37:16324
graf.3672 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.72008-07-11 10:38:40333
graf.3277.8 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.82008-07-11 10:39:54286
graf.3277 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.92008-07-11 10:41:59328
graf.3243.7 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.102008-07-11 10:43:34332
graf.3344.7 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.112008-07-11 10:44:47356
graf.3445.6 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz- projekt- s.122008-07-11 10:46:49373
graf.790.7 KB POBIERZOdpowiedzi do zapyta艅.2008-07-31 08:55:06297
graf.290.4 KB POBIERZTre艣膰 pyta艅.2008-07-31 08:55:50278
graf.738.6 KB POBIERZOdpowiedzi 22008-07-31 14:52:24289
graf.208.7 KB POBIERZTre艣膰 pyta艅 - 22008-07-31 14:52:41293
graf.825.6 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2008-08-08 08:25:55366
graf.631.5 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2008-08-08 08:26:31361
graf.500.3 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2008-08-08 08:27:03336
graf.215.7 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 196143-20082008-08-21 11:50:32301

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-07-11 10:25:50
Data ostatniej modyfikacji : 2008-07-11 10:25:50
Liczba wy艣wietle艅 : 1357



licznik odwiedzin: 4892334