Numer sprawy: DMP. 52/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 19 sierpnia 2008 r.聽 聽 聽
OG艁OSZENIE聽 O聽 WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
Numer og艂oszenia w BZP:聽 193599 - 2008; data zamieszczenia 19/08//2008 Na stronie internetowej: 19/08/2008 聽
Zamieszczenie obowi膮zkowe Zam贸wienia publiczne Nie przys艂uguje odwo艂anie 聽
1. Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon / faks 052 35 64聽304 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽 S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 Zakladowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
2. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV wraz z parapetami wewn臋trznymi w mieszkaniach komunalnych". 2.1. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV):聽 45.42.11.25 - instalowanie okien z tworzyw sztucznych聽
Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana 聽
2.2. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 2.3. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 聽
2.4. Zam贸wienie obejmuje: demonta偶 istniej膮cej stolarki wraz z wywozem i utylizacj膮, demonta偶 parapet贸w wewn臋trznych, monta偶 stolarki okiennej, monta偶 parapet贸w wewn臋trznych, obr贸bka murarska o艣cie偶y zewn臋trznych i wewn臋trznych, malowanie o艣cie偶y wewn臋trznych. 2.5. Zam贸wienie zosta艂o podzielone na pi臋膰 zada艅 z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych, w tym: 聽
Zad. I. - Dworcowa 51 w Inowroc艂awiu, obejmuje: wymian臋 33 szt. okien. Zad. II. - Harcerstwa Polskiego 6 w Inowroc艂awiu, obejmuje: wymian臋 14 szt. okien. Zad. III. - Harcerstwa Polskiego 14 w Inowroc艂awiu, obejmuje: wymian臋 41 szt. okien. Zad. IV. - Konopnickiej 26 w Inowroc艂awiu, obejmuje: wymian臋 10 szt. okien. Zad. V. - Wawrzyniaka 14-16 w Inowroc艂awiu, obejmuje: wymian臋 19 szt. okien. 聽
3. Terminy wykonania: 2 miesi膮ce od podpisania umowy (na ka偶de zadanie). 4. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮: a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304, b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Dorota Ma艂ek, tel. 052聽35 64聽320. 聽聽聽聽 5. 聽Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 6. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 7. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy - niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
8. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 9. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 9.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), 9.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest 聽聽聽ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci. 9.3. Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t. 9.4. Kserokopi臋 atestu na okna, certyfikat (je艣li posiada) oraz atest na profile okienne. 9.5.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). 10. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 11 wrze艣nia 2008 r. do godz. 9:50. 11. Kryteria wyboru oferty聽 (w % ): a) cena wykonania zam贸wienia - 80 % b) gwarancja - 20 %. 12. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 13.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 11 wrze艣nia 2008聽 r.聽 o godz. 10:00 (salka konferencyjna). 14.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy (znwu). 聽
聽
聽
聽
聽
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Podpis: 聽
|