Gość
Zamawiający |
Ogłoszenie nr 500239499-N-2018
z dnia 05-10-2018 r.
Inowrocław: Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w
klasyfikacji odpadów kodem 19 12 04, 19 12 10 oraz 19 12 12 do dalszego
termicznego przetwarzania w procesie R1.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer
identyfikacyjny 091581150,
ul. ul. KS. P. Wawrzyniaka
33,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 523564300, e-mail
k.glonek@pgkimino.pl, faks
+48 523564305.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji
odpadów kodem 19 12 04, 19 12 10 oraz 19 12 12 do dalszego termicznego
przetwarzania w procesie R1.
II.2) Rodzaj zamówienia
Numer referencyjny DMP. 8/2018 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: przyjęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 04 – tworzywa sztuczne i guma, 19 12 10 – odpady palne (paliwo alternatywne) i 19 12 12 inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty), dalej zwanych „Odpadami”, w ilości: a) 19 12 04 – 1.750 Mg na rok, b) 19 12 10 – 2.500 Mg na rok, c) 19 12 12 – 3.500 Mg na rok, wynikających ze specyfiki rozwiązań technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, systemu wagowego oraz warunków magazynowych, w celu poddania ich przetwarzaniu w procesie odzysku R 12 i R1, zgodnie z określeniem oznaczeń tych procesów w załączniku Nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz za-łączniku IA do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1013/2006 ze zm.
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1a) ustawy Pzp. III.3 Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1a) „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: Dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a)technicznych o obiektywnym charakterze, b)związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów – jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia”. Uzasadnienie faktyczne: jedyny i najbliżej położony od siedziby zamawiającego wykonawca, który przyjmuje odpady o kodzie 19 12 04, 19 12 10 oraz 19 12 12 i poddaje je dalszemu procesowi odzysku R 12 i R1, zgodnie z określeniem oznaczeń tych procesów w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14/12/2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz załączniku 1A do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1013/2016 ze zm.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
|
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|