Inowrocław: Dostawa wraz z wymianą
nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn
rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 216847 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198209 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wymianą nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i wymiana nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych, dostawczych, maszyn rolniczych i przyczep. Zakres zamówienia to ok. 270 szt. Opony dostarczane i wymieniane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji (produkcja bieżąca), w gatunku pierwszym. Opony muszą być wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez producenta. Wykonawca zobowiązuj się do odbioru i zagospodarowania zużytego ogumienia na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie składowania i unieszkodliwiania odpadów. Minimalne parametry techniczne opon zostały określone w załączniku nr 8 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264736,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214115,94
Oferta z najniższą ceną: 214115,94 / Oferta z najwyższą ceną: 234738,17
Waluta: PLN.