Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowePrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
Osoba do kontaktów: Krystyna Glonek
88-100 Inowrocław
POLSKA
Tel.: +48 523564304
E-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl
Faks: +48 523564304
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.pgkimino.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejInna: Spółka z o. o. - własność samorządowa
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościInny: zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, zarzadzanie nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub kontraktu
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniuDostawa
oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej do Przedsiębiorstwa
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Główne
miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: Inowrocław, ul. Toruńska 165 i Bagienna 77.
Kod NUTS PL61
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupusukcesywne
dostawy paliwa będą realizowane do dwóch punktów zamawiającego
zlokalizowanych w Inowrocławiu przy ulicach Toruńskiej 165 i Bagiennej
77.
Na ulicy Toruńskiej 165 znajduje się stacja paliw ze zbiornikiem ziemnym. Zapotrzebowanie roczne to:
a) olej napędowy, w ilości – 220 000 l,
b) benzyna bezołowiowa PB 95, w ilości – 25 000 l
Na ulicy Bagiennej 77 znajduje się zbiornik naziemny. Zapotrzebowanie roczne to:
a) olej napędowy, w ilości – 100 000 l.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)Wartość: 1 027 250 PLN
Bez VAT
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającąDMP.61/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:3.2.2014
V.2)Informacje o ofertachLiczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówieniaPrzedsiębiorstwo Prywatne Handlowo - Usługowe Petrol-Hawen Jerzy Zmyślony, Aleksandra Zmyślona Spółka Jawna
ul. Dąbrowskiego 8
64-920 Piła
POLSKA
E-mail: paliwa@petrol-hawen.pl
Tel.: +48 672151152
Faks: +48 672151162
V.4)Informacje na temat wartości zamówieniaCałkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 027 250 PLN
Bez VAT
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,:
liczbę lat: 1
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeDepartament Odwołań
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.3.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na
temat terminów składania odwołań: 1.Środki ochrony prawnej przysługują
wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w
uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w
wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Środki ochrony
prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych
warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę
Urzędu Zamówień Publicznych.
3.
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o
czynności zamawiajacego stanowiącej podstawę jego wniesienia-jeżeli
zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w
terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
4.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie
jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec
postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w
terminie: 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniki Urzędowym
Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków
zamówienia na stronie internetowej.
5.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone wyżej wnosi się w
terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących
podstawę jego wniesienia.
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańDepartament Odwołań
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:12.2.2014