Gość
Zamawiający |
Ogłoszenie nr 500147475-N-2018
z dnia 27-06-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywne
przyjęcie odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem: - 19 12 04 –
tworzywa sztuczne i guma do produkcji paliw alternatywnych R12 i dalej
do termicznego przetwarzania w procesie R1.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500116021-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
Krajowy numer identyfikacyjny 091581150,
ul. ul. KS. P. Wawrzyniaka
33,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48 523564300, e-mail
k.glonek@pgkimino.pl, faks
+48 523564305.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimino.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne przyjęcie odpadów oznaczonych w
klasyfikacji odpadów kodem: - 19 12 04 – tworzywa sztuczne i guma do
produkcji paliw alternatywnych R12 i dalej do termicznego przetwarzania w
procesie R1.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DMP. 3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
przedmiot zamówienia obejmuje: przyjęcie przez
wykonawcę od zamawiającego odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów
kodem 19 12 04 – tworzywa sztuczne i guma– dalej zwanych „Odpadami” – w
ilości 2800 Mg/rok (+/-) 280 Mg/rok, wynikających ze specyfiki rozwiązań
technicznych i technologicznych cyklu produkcyjnego, systemu wagowego
oraz warunków magazynowych, w celu poddania ich przetwarzaniu w procesie
odzysku R 12 i R1, zgodnie z określeniem oznaczeń tych procesów w
załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z
2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz załączniku IA do Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1013/2006 ze zm.
Zamawiający zastrzega, iż ilość przekazanych odpadów w ciągu całego
okresu trwania umowy może być mniejsza niż ilość określona w opisie
przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1a)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1a) „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: Dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a)technicznych o obiektywnym charakterze, b)związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów – jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia”. Uzasadnienie faktyczne: jedyny i najbliżej położony od siedziby zamawiającego wykonawca, który przyjmuje odpady o kodzie 19 12 04 i poddaje ich dalszemu procesowi odzysku R 12 i R1, zgodnie z określeniem oznaczeń tych procesów w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14/12/2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz załączniku 1A do Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej nr 1013/2016 ze zm. |
||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|