Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500177471-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sortowanie odpadów komunalnych i obsługa punktów gastronomicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565649-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 091581150, ul. ul. KS. P. Wawrzyniaka  33, 88-100  Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 523564300, e-mail k.glonek@pgkimino.pl, faks +48 523564305.
Adres strony internetowej (url): www.pgkimino.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sortowanie odpadów komunalnych i obsługa punktów gastronomicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DMP. 4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi: ręcznego sortowania odpadów komunalnych na terenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Inowrocławiu przy ul. Bagiennej 77 oraz prace w zakresie usług restauracyjnych i handlu detalicznego na terenie Pijalni Wód -Palmiarni „Inowrocławianka” (PWP) przy ulicy Rąbińskie 1A oraz na terenie Tężni Solankowej w Inowrocławiu. W razie potrzeby będą to również prace związane z utrzymaniem czystości i porządku zakładu i stanowisk pracy. Zamówienie podzielono na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym: Zad. I. - sortowanie odpadów komunalnych – RIPOK – wymagana Ilość osób świadczących usługi w okresie od 02.07.2018 r. do 31.12.2018 r. - 12 osób. Łączna maksymalna ilość roboczogodzin pracy wyniesie 15.600. Zad. II. – obsługa punktów gastronomicznych – PWP – wymagana ilość osób świadczących usługi w okresie od 02.07.2018 r. do 31.12.2018 r. – 4 osoby, w tym 2 osoby na Tężni Solankowej i 2 osoby w Pijalni Wód-Palmiarni. Łączna maksymalna ilość roboczogodzin pracy wyniesie 4.064.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2

Dodatkowe kody CPV: 55000000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zad. I. - sortowanie odpadów komunalnych – RIPOK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 411840.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ABA-Service Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żuków 35B
Kod pocztowy: 05-824
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 176942.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176942.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 421200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Zad. II. – obsługa punktów gastronomicznych – PWP
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie: art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: ”Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty …” Uzasadnienie faktyczne: na powyższe zadanie wpłynęła 1 oferta spełniająca warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz wykonawca odstąpił od podpisania umowy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych