Numer sprawy: DMP. 55/2009聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 17 listopada 2009 r.聽聽 聽
聽
OG艁OSZENIE聽 O聽 WSZCZ臉CIU聽 POST臉POWANIA 聽
Numer og艂oszenia w BZP: 211717 - 2009; data zamieszczenia 17/11/2009 r. 聽
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego
聽 Nazwa: Wsp贸lnota Mieszkaniowa przy ulicy Daszy艅skiego 24 w Inowroc艂awiu w imieniu i na rzecz, kt贸rej dzia艂a na mocy umowy o zarz膮dzanie nieruchomo艣ci膮 wsp贸ln膮 Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu, 聽 Adres pocztowy:
聽 Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 88 - 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽kujawsko - pomorskie 聽 S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽 2. Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana 聽 3. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy- niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
4. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia 聽
Nazwa nadana zam贸wieniu: "Remont klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni wraz z wymian膮 instalacji elektrycznej oraz remont chodnika w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Daszy艅skiego 24 w Inowroc艂awiu"
聽 Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 45.00.00.00 - 7 roboty budowlane 45.44.21.00 - 8聽 roboty malarskie 45.30.00.00 - 0聽 roboty instalacyjne w budynkach
Zam贸wienie obejmuje: zeskrobanie i zmycie starej farby, tynkowanie, malowanie farbami, zerwanie nawierzchni z p艂yt chodnikowych, rozebranie obrze偶y, kraw臋偶nik贸w, demonta偶 balustrad schodowych i balkonowych, izolacj臋 mur贸w, wyw贸z ziemi, gruzu, wykonanie koryta, podsypk臋 piaskow膮, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, odwodnienie z pod艂膮czeniem do kanalizacji, monta偶 uchwyt贸w, mechaniczne przebijanie otwor贸w, monta偶 puszek, 艂膮cznik贸w, opraw, gniazd, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, badanie instalacji ochronnej, monta偶 skrzynek i rozdzielni, pomiar skuteczno艣ci zerowania. 聽 5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 7. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiajacy nie przewiduje mo偶liwo艣ci ustanowienia dynamicznego systemu zakup贸w. 聽 9. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮: a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304, b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia-Anna Nawrocka, tel. 052 35 64聽325. 聽 10. Termin realizacji zam贸wienia to: 30 kwietnia 2010 r. 聽 11. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽 Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
12. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert: b) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 12.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatnich pi臋ciu lat przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, a je偶eli okres prowadzenia dzia艂alno艣ci jest kr贸tszy - w tym okresie, odpowiadaj膮cych swoim rodzajem i warto艣ci膮 robotom budowlanym stanowi膮cym przedmiot zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, za艂. nr 2 do siwz. Z wykazu musi wynika膰, 偶e wykonawca wykona艂 minimum 2 roboty o warto艣ci 80.000,00 z艂oty netto ka偶da. Do wykazu nale偶y za艂膮czy膰 minimum 2 referencje, a) uprawnie艅 budowlanych Wykonawcy lub Pracownik贸w w zakresie rob贸t og贸lnobudowlanych oraz instalacji elektrycznej, b) 艣wiadectwa kwalifikacyjnego "E"- eksp instalacji elektrycznej do 1 kV, c) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych. 12.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci. 12.3.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych rob贸t (za艂. nr 2 do siwz), d) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz). 12.4.Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋 kosztorysu ofertowego jest przedmiar rob贸t, b臋d膮cy za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t. 聽
13. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 8 grudnia 2009 r. do godziny 9:50, sekretariat 1 pi臋tro. 聽 14. Kryteria wyboru ofert: a)聽 cena wykonania zam贸wienia -聽 80 b) gwarancja - 20 聽
15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 聽
16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 8 grudnia 2009 r. o godzinie 10:00, salka konferencyjna 1 pi臋tro. 聽 17. Termin zwi膮zania ofert膮: 30 dni. 聽
18. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu) w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia. 聽
19. Zamawiaj膮cy nie przewiduje mo偶liwo艣ci udzielenia zam贸wie艅 uzupe艂niaj膮cych, o kt贸rych mowa w art. 67 ust.1 pkt 6, ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. 聽
聽
聽
Podpis: 聽聽聽聽聽聽 |