Numer sprawy: DMP.15/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽 Inowroc艂aw, dnia 29 stycznia 2007 r.聽聽 聽
聽 OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO 聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw Telefon / faks 052 35 64聽304 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
2.聽聽聽聽聽 Przedmiot zam贸wienia: „Dostawa i zainstalowanie sprz臋tu komuterowego wraz z oprogramowaniem do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp.聽 z o. o. w Inowroc艂awiu“. 聽
3. Opis przedmiotu zam贸wienia wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV): 聽30.23.11.00-8, 30.24.10.00 – 0, 30.23.12.50 – 4, 30.23.20.00 – 4, 30.21.33.00 – 8,聽聽聽 30.23.32.32-6.
4. Zakres przedmiotu zam贸wienia: a) zestawy komputerowe z oprogramowaniem –聽 8 szt. b) monitor LCD – 4 szt. c) urz膮dzenie wielofunkcyjne – 2 szt. d) drukarko-kopiarka – 1 szt. e) komputer przeno艣ny – 1 szt. f) drukarka ig艂owa – 1 szt. 2. Wymagane warunki techniczne: a) sprz臋t powinien by膰 dostarczony w oryginalnych opakowaniach, b) dysk twardy sformatowany (dwie partycje). 5. Na zestawy komputerowe wymagane s膮 certyfikaty: CE. 6. Zainstalowanie dostarczonych urz膮dze艅 w siedzibie Zamawiaj膮cego. 7. Zainstalowanie oprogramowania. 8. Zamawiaj膮cy wymaga, aby Dostawcy udzielili gwarancji jako艣ci nie kr贸tszej ni偶: a) 3 lata na zestawy komputerowe, b) 3 lata na komputer przeno艣ny, c) 3 lata na drukarko kopiark臋, d) 2 lata na urz膮dzenie wielofunkcyjne, e) 2 lata na drukark臋 ig艂ow膮. 聽
Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony Rodzaj zam贸wienia: dostawa 聽
9. Termin wykonania: 14 dni od podpisania umowy. 10. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 11. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 12. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: 聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel./faks聽 052 35 64聽304, 聽聽聽 b) Ryszard Tuszy艅ski, tel. 052 35 64聽310. 13. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 14. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. 15.Dostawcy zainteresowani post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
16. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Dostawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮聽osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. 聽
Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
17. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy, d) certyfikat CE na komputer. 17.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋, niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), 17.2. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). c) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz). 17.3. Opis oferowanych urz膮dze艅 komputerowych, ich parametry lub karty katalogowe urz膮dze艅 (w j臋zyku polskim). 聽
18. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 14 lutego 2007 r. do godz. 9.30. 19. Kryteria wyboru oferty聽 (w % ): cena聽 - 100 % 20. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 21.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 14 luty 2007聽 r.聽 o godz. 10.00 (salka konferencyjna). 22.Termin zwi膮zania聽 ofert膮: 30 dni . 23. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽
聽
聽
聽
聽
聽
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Podpis: 聽
聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 ...................................... 聽
|