logo
Zam贸wienia publiczne » Kwiecie艅 2007
24.04.2007 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Remont dach贸w oraz balkon贸w w budynkach Wsp贸lnot Mieszkaniowych w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 49/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 24 kwietnia 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

o warto艣ci poni偶ej 60.000 euro

1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego

Wsp贸lnoty Mieszkaniowe przy ulicach Kopernika 8, Toru艅ska 8 oraz Rynek 1 w Inowroc艂awiu, w imieniu i na rzecz kt贸rych dzia艂a na mocy umowy o administrowanie: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 

Osoby do kontakt贸w:

a) Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64聽304,

b) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64聽320,

c) Anna Nawrocka, tel. 052 35 64聽325.

2. Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 roboty budowlane

3.Tryb Post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Przetarg nieograniczony

4.Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia:

Tytu艂 post臋powania: Remont dach贸w oraz balkon贸w w budynkach Wsp贸lnot Mieszkaniowych w Inowroc艂awiu.

Przedmiot zam贸wienia obejmuje prace: rozebranie istniej膮cego pokrycia, wykonanie docieplenia stropodachu, wykonanie pokrycia dachu, wymiana obr贸bek blacharskich, przemurowanie i otynkowanie komin贸w, remont balkon贸w.

5. Zam贸wienie jest podzielone na 3 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

Zad. I. – Kopernika 8

Zad. II. – Toru艅ska 8

Zad. III. – Rynek 1

6. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert wariantowych.

7. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Termin wykonania zam贸wienia – 3 miesi膮ce od podpisania umowy.

9. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy:

1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

3) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

10. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

10.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych w specjalno艣ciach obj臋tych przedmiotem zam贸wienia,

c) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych.

10.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej

zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

10.3. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 3 do siwz).

b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

10.4.Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋kosztorysu ofertowego jestprzedmiar rob贸t, b臋d膮cy za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t.

10. Kryteria oceny ofert:

a) cena wykonania zam贸wienia, stanowi聽聽聽聽 -聽聽聽聽聽聽聽 80 %

b) gwarancja, stanowi聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 -聽聽 20 %

11. Termin sk艂adania ofert:

Data: 11.05.2007 r. godz. 9.30 -otwarcie: 11.05.2007 r, godz. 10.00

12. Miejsce sk艂adania ofert:

Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. w Inowroc艂awiu ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro.

13. Zwi膮zanie ofert膮30 dni.

14. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy zamawiaj膮cy ustali艂 w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia.

Podpis:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽……………………….

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC198.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-04-24 15:47:21336
.DOC200 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz - STWiOR2007-04-24 15:47:45381
?5.3 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz-przedmiar2007-04-24 15:48:03370
?4.9 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz-przedmiar2007-04-24 15:48:14379
?4.1 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz-przedmiar2007-04-24 15:48:27348
.DOC33.5 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2007-05-17 14:52:02351
graf.486.5 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy2007-06-11 11:39:19329

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-04-24 15:46:47
Data ostatniej modyfikacji : 2007-04-24 15:46:47
Liczba wy艣wietle艅 : 1345



licznik odwiedzin: 4911495