Numer sprawy: DMP. 94/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Inowroc艂aw, dnia 19 wrze艣nia 2007 r.聽聽 聽
聽 OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA o warto艣ci poni偶ej 14 000 euro
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego 聽
Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
Adres pocztowy: 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽88 - 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko - pomorskie 聽
S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽
Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon: Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304 Marcin Kwiecie艅聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽052聽357 90 11 e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Faks: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 48 18 聽
Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz聽 przekazania. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -聽 niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania. 聽
2. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: Tytu艂 post臋powania: "Zakup i dostawa pojemnik贸w聽 typu PA-1100 oraz SM - 110 do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu". 聽
Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 dostawa Tryb post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽przetarg nieograniczony 聽
Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych: Zad. I. - zakup i dostawa pojemnik贸w typu PA- 1100 (ocynkowanych) w ilo艣ci 20 szt. Zad. II. - zakup i dostawa pojemnik贸w typu SM- 110 (ocynkowanych) w ilo艣ci 150 szt. 聽
Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 28. 21. 38.00-6 pojemniki na tworzywa odpadowe 聽
3. Numer og艂oszenia w BZP: 170842 - 2007; data zamieszczenia 19.09.2007 r. 4. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 5. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 聽
6. Wymagany termin dostawy w ci膮gu: 聽21 dni od dnia podpisania umowy. 7. Miejsce dostawy: 聽Zak艂ad Us艂ug Sanitarnych i Porz膮dkowych - ul. Toru艅ska 165 w Inowroc艂awiu. 8. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie dostawcy, kt贸rzy: a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
9. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej ustaw膮, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 9.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 聽niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu podobnych wykonanych dostaw w okresie ostatniego 1 roku, z聽 podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, za艂. nr 2 do siwz. Do za艂膮cznika nale偶y do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie (minimum 1 referencja), b) atestu na pojemniki od Pa艅stwowego Zak艂adu Higieny- je艣li jest wymagane. 9.2 Opis oferowanych pojemnik贸w. 9.3.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 3 do siwz). b) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz). 10.Kryteria oceny ofert: a) cena聽聽 - 100 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 11.Termin sk艂adania ofert: Data: 28/09/2007聽 godz. 10.50聽聽 -聽 otwarcie:28/09/2007, godz. 11.00 12. Miejsce sk艂adania ofert: Siedziba zamawiaj膮cego - Inowroc艂aw, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro. 13. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni. 14. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium. 15. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 聽
聽
聽
聽
Podpis: 聽聽聽聽聽 |