logo
Zam贸wienia publiczne » Stycze艅 2008
22/01/2008 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 5/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 22 stycznia 2008 r.聽聽

Numer og艂oszenia w BZP聽14951 - 2008

Data zamieszczenia: 22/01/2008

Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe

Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

聽聽聽聽 Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

聽聽聽聽聽 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

聽聽聽聽聽 Telefon / faks 052 35 64聽304

聽聽聽聽聽 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

聽聽S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego

聽聽聽聽聽 Numer KRS 0000059483

聽聽聽聽聽 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

聽聽聽聽聽 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

聽聽聽聽聽 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

聽聽聽聽聽

聽聽聽聽聽 2. Przedmiot zam贸wienia.

2.1. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu".

聽聽聽聽2.2. Rodzaj zam贸wienia: dostawa.

聽聽聽聽2.3. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: przedmiotem zam贸wienia s膮 sukcesywnie dostawy artyku艂贸w biurowych, papierniczych, druk贸w, zgodnie z opisem przedmiotu zam贸wienia, Formularzem ofertowym Dostawcy oraz za艂膮cznikiem nr 6 do swiz.

聽聽聽2.3. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 78.13.00.00 - 7.

聽聽聽2.4. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych:

Zad. I. - "dostawa artyku艂贸w biurowych i papierniczych", obejmuje:

a) dostaw臋 materia艂贸w biurowych i papierniczych do siedziby zamawiaj膮cego, w terminie 3 dni od z艂o偶enia zam贸wienia,

b) w przypadkach szczeg贸lnych w ci膮gu jednego dnia,

c) wymian臋 artyku艂贸w uszkodzonych i niepe艂nowarto艣ciowych w ci膮gu 3 dni,

d) artyku艂y biurowe i papiernicze musz膮 by膰 zgodne z opisem - za艂. nr 1 do siwz.

聽聽聽聽聽

聽聽聽聽 Zad. II. - "us艂uga drukowania druk贸w" ", obejmuje:

聽聽聽聽聽a) wykonanie i dostarczenie druk贸w zgodnie z Formularzem ofertowym Dostawcy (za艂. nr 1 do siwz) oraz za艂. nr 6 do siwz, kt贸ry stanowi szczeg贸艂owy opis i wykaz graficzny druk贸w,

聽聽聽b) realizacja zam贸wienia w ci膮gu 7 dni a w przypadkach szczeg贸lnych trzy dni,

聽聽聽c) dostawa do siedziby zamawiajacego,

聽聽聽d) wymiana druk贸w wadliwych nie spe艂niaj膮cych wymaga艅 co do rodzaju papieru i tre艣cidruku w ci膮gu 3 dni.

聽聽2.5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

聽聽2.6. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektrycznej.

2.7. Termin wykonania zam贸wienia: od podpisania umowy na okres 24 miesi臋cy.

聽聽3. Warunki dotycz膮ce zam贸wienia.

3.1. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium oraz nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.

3.2. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Dostawcy, kt贸rzy:

聽聽聽a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli聽ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

聽聽b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮聽osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

聽聽c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

聽聽聽聽聽

聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na聽podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

3.3. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywemterminu sk艂adania ofert;

b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du

Skarbowego,

c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

3.4. Je偶eli dostawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokument贸w o kt贸rych mowa w punkcie 3.3. sk艂ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci, nie zalega z uiszczeniem podatk贸w, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne albo 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci decyzji w艂a艣ciwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie.

3.5. Aktualno艣膰 powy偶szego dokumentu wymienionego w punkcie 3.3. wynosi 6 miesi臋cy zgodnie z搂 2 ust.2 rozporz膮dzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaj贸w dokument贸w jakich mo偶e 偶膮da膰 zamawiaj膮cy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog膮 by膰 sk艂adane.

3.6. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych podobnych dostaw w okresie ostatnich 2 lat, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty imiejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 3 do siwz (minimum 2 referencje),

3.7. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 2 do siwz).

b) Formularz ofertowy Dostawcy (za艂. nr 1 do swiz).

聽聽聽聽聽 4. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮:

聽聽聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel. /faks 052 35 64聽304,

聽聽聽聽聽 b) Gra偶yna Prusinowska, tel. 052聽35 64聽309.

聽聽聽聽聽 5. Adres strony internetowej, na kt贸rej dostepna jest specyfikacja istotnych warunk贸w聽zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

聽聽聽聽聽 6. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰聽jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

聽聽聽聽聽 7. Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiajacego z聽podaniem wszystkich danych firmy- niezb臋dnych do przekazania zmian i zapyta艅聽dotycz膮cych powy偶szego postepowania.

聽聽聽聽

聽聽聽聽 8. Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena.

聽聽聽聽聽9. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsiebiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100聽Inowroc艂aw, do dnia 5 lutego 2008 r. do godz. 9:50.

聽聽聽聽10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 5 lutego2008 r. ogodz. 10:00.

11. Termin zwi膮zania z ofert膮: 30 dni.

Podpis:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC472.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-01-22 10:20:22552
graf.749.3 KB POBIERZza艂. nr 6 poz.12008-01-22 10:29:32403
graf.1934.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz.22008-01-22 10:30:51409
graf.754.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 3 - s.12008-01-22 10:31:41404
graf.743.3 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 3 - s.22008-01-22 10:32:17401
graf.979.8 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 42008-01-22 10:36:50410
graf.1420.8 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 52008-01-22 10:37:40393
graf.857.8 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 62008-01-22 10:38:11409
graf.1058.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 72008-01-22 10:38:49412
graf.1111.5 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 8 - s.12008-01-22 10:39:45419
graf.1156.8 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 8 - s.22008-01-22 10:40:24353
graf.616.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 92008-01-22 10:40:52434
graf.753.5 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 10 - s.12008-01-22 10:41:24421
graf.429.7 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 10 - s.22008-01-22 10:41:51420
graf.978.3 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 112008-01-22 10:42:26353
graf.814.9 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 122008-01-22 10:43:46407
graf.819.2 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 132008-01-22 10:44:13387
graf.543.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 142008-01-22 10:44:54382
graf.306.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 152008-01-22 10:45:16366
graf.227.7 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 162008-01-22 10:45:40388
graf.408.8 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 17 - s. 12008-01-22 10:46:16383
graf.1174.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 17 - s. 22008-01-22 10:46:55363
graf.1342.7 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 17 - s. 32008-01-22 10:47:49352
graf.347.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 182008-01-22 10:48:09344
graf.361.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 19 - s. 12008-01-22 10:48:51369
graf.731.3 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 19 - s. 22008-01-22 10:49:16355
graf.415.4 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 202008-01-22 10:50:13389
graf.378.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 212008-01-22 10:50:35373
graf.283.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 222008-01-22 10:51:11373
graf.306.2 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 232008-01-22 10:51:40393
graf.1163.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 242008-01-22 10:52:29407
graf.1394.4 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 252008-01-22 10:53:10374
graf.195.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 262008-01-22 10:53:36340
graf.1292.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 27 - s. 12008-01-22 10:55:02350
graf.1196.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 27 - s. 22008-01-22 10:55:50394
graf.645.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 282008-01-22 10:56:18403
graf.574.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 292008-01-22 10:56:48350
graf.1142.3 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 30 - s. 12008-01-22 10:57:40401
graf.1216 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 30 - s. 22008-01-22 10:58:22342
graf.645.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 312008-01-22 10:58:50397
graf.1203 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 322008-01-22 10:59:34401
graf.690.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 332008-01-22 11:00:06369
graf.1050.4 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 342008-01-22 11:00:37408
graf.495.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 352008-01-22 11:01:06398
graf.1246.7 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 362008-01-22 11:01:44328
graf.309.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 372008-01-22 11:02:34329
graf.825.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 382008-01-22 11:07:16386
graf.642.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 392008-01-22 11:07:48368
graf.1067.8 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 402008-01-22 11:08:40371
graf.883 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 412008-01-22 11:09:49379
graf.317.2 KB POBIERZza艂. nr 6 poz. 422008-01-22 11:10:24289
graf.956.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 432008-01-22 11:11:05252
graf.1144.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 442008-01-22 11:11:46290
graf.806.2 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 452008-01-22 11:12:17243
graf.970.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 462008-01-22 11:12:52284
graf.631.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 472008-01-22 11:13:35290
graf.967.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 48 - s. 12008-01-22 11:14:14276
graf.1040 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 48 - s. 22008-01-22 11:14:54301
graf.1300.7 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 492008-01-22 11:15:28297
graf.555.4 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 502008-01-22 11:16:10279
graf.351 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 512008-01-22 11:16:40255
graf.759.6 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 522008-01-22 11:17:19241
graf.763.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 532008-01-22 11:17:48287
graf.375.8 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 542008-01-22 11:18:27252
graf.956.5 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 552008-01-22 11:19:14307
graf.286 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 56- s. 12008-01-22 11:19:51248
graf.256.1 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 56 - s. 22008-01-22 11:20:21229
graf.851.7 KB POBIERZZal. nr 6 poz. 56 - s. 32008-01-22 11:21:00214
graf.696.9 KB POBIERZZa艂. nr 6 poz. 56 - s. 42008-01-22 11:21:37300
graf.769 KB POBIERZZawiadomienie o wyniku post臋powania- s.12008-02-14 14:27:05302
graf.314.8 KB POBIERZZawiadomienie o wyniku post臋powania - s.22008-02-14 14:27:41290
graf.803.1 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert2008-02-14 14:28:48294
graf.372.9 KB POBIERZOferty odrzucone.2008-02-14 14:29:19278
graf.482.2 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2008-02-14 14:29:58244

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-01-22 10:18:58
Data ostatniej modyfikacji : 2008-01-22 10:18:58
Liczba wy艣wietle艅 : 1502



licznik odwiedzin: 5166817