Numer sprawy: DMP. 5/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 22 stycznia 2008 r.聽聽 聽
聽
聽
Numer og艂oszenia w BZP聽14951 - 2008 Data zamieszczenia: 22/01/2008 聽 Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego 聽 聽
聽
聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
聽
聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
聽聽聽聽聽 Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 聽聽聽聽聽 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw 聽聽聽聽聽 Telefon / faks 052 35 64聽304 聽聽聽聽聽 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽 聽
聽
聽聽S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego 聽聽聽聽聽 Numer KRS 聽0000059483 聽聽聽聽聽 REGON: 091581150 聽NIP: 556-080-08-85 聽聽聽聽聽 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂 聽聽聽聽聽 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽聽聽聽聽 聽 聽聽聽聽聽 2. Przedmiot zam贸wienia. 2.1. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Dostawa artyku艂贸w biurowych, papierniczych oraz druk贸w do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu".
聽 聽聽聽聽2.2. Rodzaj zam贸wienia: dostawa. 聽聽聽聽2.3. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: przedmiotem zam贸wienia s膮 sukcesywnie dostawy artyku艂贸w biurowych, papierniczych, druk贸w, zgodnie z opisem przedmiotu zam贸wienia, Formularzem ofertowym Dostawcy oraz za艂膮cznikiem nr 6 do swiz. 聽聽聽2.3. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 30.19.00.00-7, 22.90.00.00-9, 78.13.00.00 - 7. 聽聽聽2.4. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych: Zad. I. - "dostawa artyku艂贸w biurowych i papierniczych", obejmuje: a) dostaw臋 materia艂贸w biurowych i papierniczych do siedziby zamawiaj膮cego, w terminie 3 dni od z艂o偶enia zam贸wienia, b) w przypadkach szczeg贸lnych w ci膮gu jednego dnia, c) wymian臋 artyku艂贸w uszkodzonych i niepe艂nowarto艣ciowych w ci膮gu 3 dni, d) artyku艂y biurowe i papiernicze musz膮 by膰 zgodne z opisem - za艂. nr 1 do siwz. 聽聽聽聽聽 聽聽聽聽 聽Zad. II. - "us艂uga drukowania druk贸w" ", obejmuje: 聽聽聽聽聽a) wykonanie i dostarczenie druk贸w zgodnie z Formularzem ofertowym Dostawcy (za艂. nr 1 do siwz) oraz za艂. nr 6 do siwz, kt贸ry stanowi szczeg贸艂owy opis i wykaz graficzny druk贸w, 聽聽聽b) realizacja zam贸wienia w ci膮gu 7 dni a w przypadkach szczeg贸lnych trzy dni, 聽聽聽c) dostawa do siedziby zamawiajacego, 聽聽聽d) wymiana druk贸w wadliwych nie spe艂niaj膮cych wymaga艅 co do rodzaju papieru i tre艣ci聽 druku w ci膮gu 3 dni. 聽 聽聽2.5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 聽聽2.6. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektrycznej. 聽 聽2.7. Termin wykonania zam贸wienia: od podpisania umowy na okres 24 miesi臋cy. 聽聽3. Warunki dotycz膮ce zam贸wienia. 3.1. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium oraz nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 聽 3.2. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Dostawcy, kt贸rzy: 聽聽聽a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli聽聽ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 聽聽b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮聽聽osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 聽聽c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽 聽Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na聽聽podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. 聽 Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
3.3. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem聽 terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 3.4. Je偶eli dostawca ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokument贸w o kt贸rych mowa w punkcie 3.3. sk艂ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju w kt贸rym ma siedzib臋 lub miejsce zamieszkania potwierdzaj膮ce odpowiednio, 偶e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og艂oszono upad艂o艣ci, nie zalega z uiszczeniem podatk贸w, sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne i zdrowotne albo 偶e uzyska艂 przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz艂o偶enie na raty zaleg艂ych p艂atno艣ci lub wstrzymanie w ca艂o艣ci decyzji w艂a艣ciwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si臋 o zam贸wienie. 3.5. Aktualno艣膰 powy偶szego dokumentu wymienionego w punkcie 3.3. wynosi 6 miesi臋cy zgodnie z聽 搂 2 ust.2 rozporz膮dzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaj贸w dokument贸w jakich mo偶e 偶膮da膰 zamawiaj膮cy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mog膮 by膰 sk艂adane. 3.6. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych podobnych dostaw w okresie ostatnich 2 lat, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i聽 miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 3 do siwz (minimum 2 referencje), 3.7. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 2 do siwz). b) Formularz ofertowy Dostawcy (za艂. nr 1 do swiz). 聽聽聽聽聽 4. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: 聽聽聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel. /faks 052 35 64聽304, 聽聽聽聽聽 b) Gra偶yna Prusinowska, tel. 052聽35 64聽309. 聽聽聽聽聽 5. Adres strony internetowej, na kt贸rej dostepna jest specyfikacja istotnych warunk贸w聽zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽聽聽聽聽 6. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰聽聽jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 聽聽聽聽聽 7. Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiajacego z聽聽podaniem wszystkich danych firmy- niezb臋dnych do przekazania zmian i zapyta艅聽聽dotycz膮cych powy偶szego postepowania. 聽聽聽聽 聽聽聽聽 8. Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena. 聽 聽聽聽聽聽9. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsiebiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100聽聽Inowroc艂aw, do dnia 5 lutego 2008 r. do godz. 9:50.
聽 聽聽聽聽10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 5 lutego聽 2008 r. o聽 godz. 10:00. 聽11. Termin zwi膮zania z ofert膮: 30 dni. 聽 聽 聽 Podpis: 聽 |