Numer sprawy: DMP. 49/2008 Inowrocław, dnia 1 sierpnia 2008 r.
Numer ogłoszenia w BZP: 178657 - 2008; data zamieszczenia 01/08/2008 r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Wilkońskiego 38 w Inowrocławiu, w imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Adres pocztowy: Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław Telefon/ Faks 052 35 64 304, REGON: 091581150, NIP: 556-080-85 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483 REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85 Kapitał Zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956
2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
4. Przedmiot zamówienia: "Wymiana instalacji elektrycznej w klatkach schodowych, korytarzach piwnicy i wykonanie instalacji oświetleniowej w piwnicach lokatorskich w budynku mieszkalnym przy ulicy Wilkońskiego 38 w Inowrocławiu". Zamówienie obejmuje: wymianę instalacji w klatkach schodowych, wymianę instalacji w korytarzach piwnic, wykonanie instalacji oświetleniowej w piwnicach lokatorskich.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45. 31.00.00 - 3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Termin wykonania zamówienia - 1 miesiąc od podpisania umowy 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia 10. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 10.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu podobnych wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych Wykonawcy lub Pracowników w zakresie instalacji elektrycznej, c) świadectwa kwalifikacyjnego "E"- eksp instalacji elektrycznej do 1 kV, d) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych. 10.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.3. Wypełnione następujące załączniki: a) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz). b) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz). 11.Zamawiający nie wymaga wadium. 12.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; a) cena 80 % b) gwarancja 20 % 13. Miejsce i termin składania ofert: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro, do dnia 21 sierpnia 2008 r. do godz.: 09:50. 14. Termin związania ofertą 30 dni. 15. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 16.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania. 17.Osoby do kontaktów: a) w części formalnej zamówienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304, b) w części merytorycznej zamówienia - Grzegorz Matuszkiewicz, tel. 052 35 64 325. 18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław w dniu 21 sierpnia o godz.: 10:00. 19. Zamawiający nie wymaga wniesienia należytego wykonania umowy znwu. Podpis: |