logo
Zam贸wienia publiczne » Lipiec 2008 » Sierpie艅 2008
01/08/2008 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Wymiana instalacji elektrycznej w klatkach schodowych, korytarzach piwnicy i wykonanie instalacji o艣wietleniowej w piwnicach lokatorskich w budynku mieszkalnym przy ulicy Wilko艅skiego 38 w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 49/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 1 sierpnia 2008 r.聽聽

Numer og艂oszenia w BZP: 178657 - 2008; data zamieszczenia 01/08/2008 r.

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego: Wsp贸lnota Mieszkaniowa przy ulicy Wilko艅skiego 38 w Inowroc艂awiu, w imieniu i na rzecz kt贸rej dzia艂a na mocy umowy o administrowanie, Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon/ Faks 052 35 64 304,

REGON: 091581150, NIP: 556-080-85

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 Zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2. Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: roboty budowlane

3. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

4. Przedmiot zam贸wienia: "Wymiana instalacji elektrycznej w klatkach schodowych, korytarzach piwnicy i wykonanie instalacji o艣wietleniowej w piwnicach lokatorskich w budynku mieszkalnym przy ulicy Wilko艅skiego 38 w Inowroc艂awiu".

Zam贸wienie obejmuje: wymian臋 instalacji w klatkach schodowych, wymian臋 instalacji w korytarzach piwnic, wykonanie instalacji o艣wietleniowej w piwnicach lokatorskich.

Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 45. 31.00.00 - 3聽聽聽聽聽聽聽聽 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

6. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

7. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8. Termin wykonania zam贸wienia - 1 miesi膮c od podpisania umowy

9. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

10. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej ustaw膮, zamawiaj膮cy 偶膮da

nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenia wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

10.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu podobnych wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych Wykonawcy lubPracownik贸w w zakresie instalacji elektrycznej,

c) 艣wiadectwa kwalifikacyjnego "E"- eksp instalacji elektrycznej do 1 kV,

d) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych.

10.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

10.3. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 3 do siwz).

b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

11.Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

12.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie;
a) cena 80 %

b) gwarancja 20 %

13. Miejsce i termin sk艂adania ofert: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, sekretariat 1 pi臋tro, do dnia 21 sierpnia 2008 r. do godz.: 09:50.

14. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni.

15. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

16.Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

17.Osoby do kontakt贸w:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia -Krystyna Glonek, tel.052 3564 304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Grzegorz Matuszkiewicz, tel. 052 35 64聽325.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw w dniu 21 sierpnia o godz.: 10:00.

19. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia nale偶ytego wykonania umowy znwu.

Podpis:

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC196.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-08-01 12:22:22335
graf.425.6 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- PFU- s.12008-08-01 12:27:08313
graf.1204.4 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- PFU-s.22008-08-01 12:27:45288
graf.1199.6 KB POBIERZza艂. nr 5 do siwz- PFU-s.32008-08-01 12:28:22309
graf.842.3 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2008-08-22 12:03:00312
graf.554.2 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2008-08-22 12:03:48287
graf.473.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2008-08-22 12:04:24311
graf.275.3 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 214942-20082008-09-17 09:46:26276

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-08-01 12:21:33
Data ostatniej modyfikacji : 2008-08-01 12:21:33
Liczba wy艣wietle艅 : 1280



licznik odwiedzin: 4918320