logo
Zam贸wienia publiczne » Wrzesie艅 2008
09/09/2009 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Dostawa wraz z monta偶em skrzynek pocztowych do budynk贸w administrowanych przez Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 56/2008聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 9 wrze艣nia 2008 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1.聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽518聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2.Przedmiot zam贸wienia: "Dostawa wraz z monta偶em skrzynek pocztowych do budynk贸w administrowanych przez Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroc艂awiu".

3. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 28.51.29.20 - 9 skrzynki na listy

4. Zam贸wienie podzielono na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych, w tym:

Zad. I. - "Dostawa wraz z monta偶em skrzynek pocztowych w budynkach Wsp贸lnot Mieszkaniowych"

Zam贸wienie obejmuje: dostaw臋 i monta偶 2.959 sztuk skrzynek pocztowych, zgodnie z wykazem budynk贸w szczeg贸艂owo okre艣lonym w za艂膮czniku nr 1 do projektu umowy. Dotyczy 132 Wsp贸lnoty.

Zad. II. - "Dostawa wraz z monta偶em skrzynek pocztowych w budynkach komunalnych i prywatnych"

Zam贸wienie obejmuje dostaw臋 i monta偶 - 1.717 sztuk skrzynek pocztowych, zgodnie z wykazem budynk贸w szczeg贸艂owo okre艣lonym w za艂膮czniku nr 1 do projektu umowy. Dotyczy 149 budynk贸w komunalnych i 43 budynki prywatne.

4.1. Skrzynki pocztowe musz膮 spe艂nia膰 normy okre艣lone w Rozporz膮dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 wrze艣nia 2003 r. (Dz. U. nr 177 poz. 1731 z p贸藕n. zm.), w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych.

4.2. Opis techniczny skrzynek:

a) p艂askie do monta偶u na 艣cianach wewn膮trz lub zewn膮trz budynku,

b) wziernik umo偶liwiaj膮cy kontrol臋 wype艂nienia skrzynki korespondencj膮,

c) numer lokalu na sta艂e wyci臋ty w blasze,

d) musz膮 posiada膰 zabezpieczenie przed wyj臋ciem korespondencjiprzez osoby obce,

e) zamek kodowany o bardzo ma艂ej powtarzalno艣ci - 1:100, zaopatrzony w komplet kluczy (2 szt). Mo偶liwo艣膰 dorobienia kluczyka bez konieczno艣ci wymiany ca艂ego zamka,

f) zestawy skrzynek o r贸偶nej ilo艣ci modu艂贸w,

g) drzwiczki otwierane w prawo,

h) wykonane z blachy ocynkowanej i malowane proszkowo. Kolor wg palety barw RAL 1014 (mo偶liwo艣膰 doboru koloru przed monta偶em),

i) otw贸r wrzutowy powinien otwiera膰 si臋 na zewn膮trz.

4.3. Wymagania wobec wykonawcy:

a) istniej膮ce skrzynki pocztowe nale偶y zdemontow膮膰 w porozumieniu z w艂a艣ciwym oddzia艂em Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. Monta偶 nowych skrzynek nale偶y przeprowadzi膰 w tym samym dniu co demonta偶 istniej膮cych.

b) demonta偶 i monta偶 skrzynek pocztowych odb臋dzie si臋 zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez zamawiajacego, kt贸ry zostanie przekazany wykonawcy w dniu podpisania umowy.聽聽

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: Dostawa

6. Post臋powanie og艂oszono na stronie BZP w dniu 09/09/2008 r., pod numerem: 219044 - 2008

7. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

8. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

9. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel.052 35 64 304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Pawe艂 Ratajczak, tel. 052 35 64聽303,

c) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Zdzis艂awa Molenda, tel. 052聽357 42 78.

10. Przewidywany termin realizacji zam贸wienia:

Zad. I. - do 31.12.2008 r.

Zad. II. - do 31.03.2009 r.

11. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

12. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

13. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy - niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

14. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy:

1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

3) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

14.1. Ka偶dy Wykonawca mo偶e z艂o偶y膰 tylko jedn膮 ofert臋.

15. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert;

b) o艣wiadczenia Wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenia Wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

15.1.W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw o podobnym zakresie i warto艣ci. Nale偶y poda膰 ich warto艣膰, daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie - minimum 2 referencje. Z wykazu musi wynika膰, i偶 Wykonawca zrealizowa艂 min 2 dostawy pocztowych skrzynek oddawczych o warto艣ci min. 10.000,00 z艂 netto.

15.2.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

b) wykaz podobnych dostaw (za艂. nr 2 do siwz),

c) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 3 do siwz),

d) opis oferowanej skrzynki wraz z fotografi膮.

16. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,do dnia 26 wrze艣nia 2008 r. do godziny 9:50.

17. Kryteria wyboru ofert (w % ):

聽聽聽 a)cena wykonania zam贸wienia - 100 %

18. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 26 wrze艣nia 2008 r. o godzinie 10:00.

20.Termin zwi膮zania ofert膮: 30 dni .

21. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia nale偶ytego wykonania umowy.

Podpis:

聽聽聽聽聽聽

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC225 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2008-09-09 11:53:41563
graf.826.7 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 4 - s.12008-09-09 11:54:40404
graf.769 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 4 - s.22008-09-09 11:55:32350
graf.719.2 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 4 - s.32008-09-09 11:56:24397
graf.627.8 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 4 - s. 42008-09-09 11:57:48338
graf.997.8 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 5 - s.12008-09-09 11:58:31372
graf.1049.2 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 5 - s. 22008-09-09 11:59:22388
graf.1061.7 KB POBIERZza艂acznik do umowy nr 5 - s. 32008-09-09 12:00:08360
graf.1052.4 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 5 - s.42008-09-09 12:00:54341
graf.997.7 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 5 - s.52008-09-09 12:01:51396
graf.888.1 KB POBIERZza艂膮cznik do umowy nr 5 - s. 62008-09-09 12:02:36359
graf.772.2 KB POBIERZOdpowiedzi na zapytania.2008-09-15 12:55:32357
graf.449.2 KB POBIERZTre艣膰 pyta艅2008-09-15 12:57:02427
graf.832.7 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2008-10-03 09:53:35394
graf.348.6 KB POBIERZstr. 22008-10-03 09:53:54343
graf.855.1 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2008-10-03 09:54:26365
graf.417.4 KB POBIERZOferta odrzucona.2008-10-03 09:55:12400
graf.527 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - zad. I.2008-10-03 09:56:21408
graf.517.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert - Zad. II.2008-10-03 09:57:07362
graf.989.3 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 244348-20082008-11-12 13:44:47364

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-09-09 11:51:59
Data ostatniej modyfikacji : 2008-09-09 11:51:59
Liczba wy艣wietle艅 : 1730



licznik odwiedzin: 5167192