logo
Zam贸wienia publiczne » Luty 2009
12/02/2009 Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Pe艂nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i sanitarnymi".

Numer sprawy: DMP. 6/2009聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Inowroc艂aw, dnia 12 lutego 2009r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

Numer og艂oszenia w BZP: 36789 - 2009; data zamieszczenia 12/02/2009 r.

Zamieszczenie obowi膮zkowe

Zam贸wienia publiczne

1. Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

Adres strony internetowej: www.pgkimino.pl

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Rodzaj zamawiaj膮cego: Sp贸艂ka z o. o. - w艂asno艣膰 samorz膮dowa, zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami

1.1. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z Wykonawcami s膮:

a) w cz臋艣ci formalnej zam贸wienia - Krystyna Glonek, tel./ faks 052 35 64 304,

b) w cz臋艣ci merytorycznej zam贸wienia - Zdzis艂awa Molenda, tel. 052聽357 42 78.

1.2. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

1.3. Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy - niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

2. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Pe艂nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i sanitarnymi".

Rodzaj zam贸wienia: us艂uga

2.1. Do zada艅 Inspektora Nadzoru b臋dzie nale偶e膰:

a) reprezentacja inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem, przepisami i obowi膮zuj膮cymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

b) sprawdzenie jako艣ci wykonanych rob贸t, wbudowanych wyrob贸w a w szczeg贸lno艣ci zapobieganie stosowania wyrob贸w wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

c) sprawdzanie i odbi贸r rob贸t zanikaj膮cych, uczestniczenie w pr贸bach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udzia艂 w odbiorze rob贸t i przekazaniu do u偶ytkowania,

d) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usuni臋cia wad,

e) wydawanie wykonawcy rob贸t polece艅, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotycz膮cych usuni臋cia nieprawid艂owo艣ci i zagro偶e艅, wpis贸w o pr贸bach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

f) 偶膮danie od wykonawcy rob贸t dokonania poprawek b膮d藕 ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a tak偶e wstrzymania dalszych rob贸t w przypadku, gdy ich kontynuacja wywo艂ywa艂a zagro偶enie b膮d藕 powodowa艂a niedopuszczaln膮 niezgodno艣膰 z projektem lub pozwoleniem na budow臋,

g) kontrola ilo艣ci i terminowo艣ci wykonania rob贸t,

h) udzia艂 w spotkaniach i naradach dotycz膮cych realizacji rob贸t,

i) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawc臋 rob贸t,

j) przygotowanie je艣li b臋dzie wymagane specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t, przedmiar贸w rob贸t,

k) sprawdzenie kosztorys贸w przekazanych przez Zamawiaj膮cego i potwierdzenie ich zgodno艣ci pod wzgl臋dem rachunkowym i merytorycznym z obowi膮zuj膮cymi zasadami kosztorysowania oraz zastosowania 艣rednich cen wg aktualnych na dzie艅 opracowania katalog贸w SEKOCENBUDU-u, ORGBOD-u, itp.,

l) ka偶dorazowego zg艂aszania zamawiaj膮cemu wszelkich trudno艣ci i problem贸w wynik艂ych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, np. przerw, op贸藕nie艅.

2.2. Inspektor Nadzoru budowlanego zobowi膮zany b臋dzie do przygotowania r贸wnie偶 dokumentacji:

a) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru rob贸t,

b) wykonanie przedmiar贸w rob贸t.

2.3. Wymienione dokumenty powy偶ej nale偶y wykona膰 w wersji papierowej w ilo艣ci 3 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej na p艂ycie CD - 1 szt. w formacie PDF, DOC, ZIP lub MS WORD. Dokumenty musz膮 by膰 przygotowane zgodnie z:

- ustaw膮 z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z p贸藕n. zm.),

- Rozporz膮dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze艣nia 2004 r. w sprawie szczeg贸艂owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych oraz programu funkcjonalno- u偶ytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072),

- Rozporz膮dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniaj膮ce rozporz膮dzenie w sprawie szczeg贸艂owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych oraz programu funkcjonalno- u偶ytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075),

- Rozporz膮dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 maja 2004 r. w sprawie okre艣lenia metod i podstaw sporz膮dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych koszt贸w prac projektowych oraz planowanych koszt贸w rob贸t budowlanych okre艣lonych w programie funkcjonalno- u偶ytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).

2.4. Dodatkowe wymagania:

a) Inspektor nadzoru b臋dzie przedstawicielem Zamawiaj膮cego w stosunkach z wykonawc膮 rob贸t budowlanych,

b) Inspektor nadzoru nie jest upowa偶niony do zlecania wykonawcy rob贸t dodatkowych nie wynikaj膮cych z umowy. Nie mo偶e nakaza膰 wykonawcy podejmowa膰 偶adnych dzia艂a艅 powoduj膮cych powstanie zobowi膮za艅 finansowych, chyba, 偶e dzia艂ania te maj膮 zapobiec katastrofie budowlanej lub innym zdarzeniom powoduj膮cym zagro偶enie dla 偶ycia i zdrowia ludzi. Ka偶de z powy偶szych zdarze艅 musi by膰 uprzednio zg艂oszone zamawiaj膮cemu.聽聽聽聽

c) Obowi膮zkiem Inspektora nadzoru jest spisanie z wykonawc膮 rob贸t protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t dodatkowych i niezw艂ocznego przedstawienia go Zamawiaj膮cemu celem podj臋cia decyzji co do udzielania dodatkowego zlecenia na te roboty, w trybie okre艣lonym w umowie o wykonanie rob贸t budowlanych,

d) Inspektor nadzoru ponosi odpowiedzialno艣膰 za niew艂a艣ciwe wykonywanie swoich obowi膮zk贸w zar贸wno, je偶eli skutki jego b艂臋d贸w zostan膮 stwierdzone na etapie budowy, jak i eksploatacji budynku,

e) Inspektor nadzoru zobowi膮zany jest do posiadania poczty elektronicznej oraz telefonu kom贸rkowego.

2.5.Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 71.52.00.00 - 9 us艂ugi nadzoru budowlanego

Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru

oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiaj膮cy nie przewiduje mo偶liwo艣ci ustanowienia dynamicznego systemu zakup贸w.

2.6. Termin (okres) realizacji zam贸wienia: 12 miesi臋cy od podpisania umowy.

3. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia lub przedstawi膮 pisemne zobowi膮zanie innych podmiot贸w do udost臋pnienia potencja艂u technicznego i os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

4. Wymagane dokumenty:

4.1. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert;

b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalno艣ci konstrukcyjno- budowlanej bez ogranicze艅,

c) uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych bez ogranicze艅,

d) aktualnych wpis贸w do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych.

4.2.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykaz zatrudnionych pracownik贸w - wymagane minimum 4 osoby (2 z uprawnieniami budowlanym i 2 z uprawnieniami sanitarnymi) posiadaj膮ce uprawnienia wskazane w pkt 1 ppkt od b) do d) - (za艂. nr 3 do siwz).

4.3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

4.4.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (za艂. nr 2 do siwz).

5. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 26 luty 2009 r. do godziny 9:50.

6. Kryteria wyboru ofert (w % ): najni偶sza cena - 100%

7. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

8.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 26 lutego 2009 r. o godzinie 10:00

9.Termin zwi膮zania ofert膮: 30 dni .

10. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy.

11. Zam贸wienia uzupe艂niaj膮ce do 20 % zam贸wienia podstawowego.

Podpis:

聽聽聽聽聽聽

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC271.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2009-02-12 11:01:07436
graf.777.4 KB POBIERZModyfikacja siwz - s.12009-02-19 10:33:30409
graf.399 KB POBIERZModyfikacja siwz- s.22009-02-19 10:34:03373
graf.817.2 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.2009-03-04 12:58:39429
graf.636.1 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2009-03-04 12:59:26360
graf.555.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i por贸wnanie z艂o偶onych ofert.2009-03-04 12:59:59372
graf.973.1 KB POBIERZOg艂oszenie o udzieleniu zam贸wienia BZP nr 51589-20092009-03-18 09:47:43365

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2009-02-12 11:00:17
Data ostatniej modyfikacji : 2009-02-12 11:00:17
Liczba wy艣wietle艅 : 1708



licznik odwiedzin: 4919613