Numer sprawy: DMP. 73/2006聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽 Inowroc艂aw, dnia 29 sierpnia 2006 r.聽聽 聽
聽 OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego 聽
Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu 聽
Adres pocztowy: 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 88 – 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko – pomorskie
聽
Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon: Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304 Wojciech Miko艂ajczak聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 62 77 Marcin Kwiecie艅聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽052聽357 90 11 e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Fax: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 48 18 聽
Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 dostawa Tryb Post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Przetarg nieograniczony 聽
Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: Tytu艂 post臋powania: „Zakup i dostawa pojemnik贸w oraz kontener贸w przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w komunalnych typu MGB-120, MGB-240, PA-1100, dzwony 2,5 m³, KP-7 tr贸jdzielne, KP-4 do gruzu i SPW-10”. 聽
Przedmiotem zam贸wienia jest: dostawa pojemnik贸w oraz kontener贸w przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w komunalnych, typu MGB-120, MGB-240, PA-1100, dzwony 2,5 m³, KP-7 tr贸jdzielne, KP-4 do gruzu i SPW-10, podzielonego na siedem zada艅: Zad. I. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu MGB-120 – szt. 300 Zad. II. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu MGB-240 – szt. 120 Zad. III.- zakup i dostawa pojemnik贸w z tworzywa typu PA-1100 – szt.90 Zad .IV. – zakup i dostawa pojemnik贸w z tworzywa dzwon o pojemno艣ci do 2,5 m³ - szt. 18 Zad. V. – zakup i dostawa kontener贸w tr贸jdzielnych typu KP-7 – szt. 28 Zad. VI. – zakup i dostawa pojemnik贸w do gruzu typu Kp-4 – szt. 4 Zad. VII. – zakup i dostawa kontener贸w SPW-10 – szt. 4. 聽
Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV: 28. 21. 31.00-9 聽聽pojemniki z 偶elaza lub stali 28.21.38.00 – 6聽 pojemniki na tworzywa odpadowe 聽 聽
2.O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy: 聽
聽聽 1) Posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 聽 2) Posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 聽 3) Znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, 聽 4) Nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 聽
3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie 聽聽聽 wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. d) uprawnienia spawalnicze – dotyczy zadania V, VI, VII, 聽
3.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu podobnych wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, z聽 podaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, za艂. nr 2 do siwz. Do za艂膮cznika nale偶y do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie (minimum 2 referencje), b) atestu na pojemniki od Pa艅stwowego Zak艂adu Higieny – dotyczy zadania I, II, III. 聽
3.2.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). c) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). 4.Kryteria oceny ofert: a) cena聽聽 - 100 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 5.Termin sk艂adania ofert: Data: 14/09/2006聽 godz. 9.30聽聽 -聽 otwarcie: 14/09/2006, godz. 10.00 6.Miejsce sk艂adania ofert: Siedziba zamawiaj膮cego – Inowroc艂aw, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro. 聽
7. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni. 聽
聽
聽
Podpis: 聽聽聽聽聽 ………………………. |