logo
Zam贸wienia publiczne » Sierpie艅 2006
29.08.2006 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Zakup i dostawa pojemnik贸w oraz kontener贸w przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w komunlanych typu MGB-120, MGB-240,PA-1100, dzwony 2,5 m, KP-7 tr贸jdzielne, KP-4 do gruzu i SPW-10".

Numer sprawy: DMP. 73/2006聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽 Inowroc艂aw, dnia 29 sierpnia 2006 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego

Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo:

Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 88 – 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko – pomorskie

Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon:

Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304

Wojciech Miko艂ajczak聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 62 77

Marcin Kwiecie艅聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽052聽357 90 11

e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Fax:

pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 48 18

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 dostawa

Tryb Post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Przetarg nieograniczony

Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia:

Tytu艂 post臋powania: „Zakup i dostawa pojemnik贸w oraz kontener贸w przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w komunalnych typu MGB-120, MGB-240, PA-1100, dzwony 2,5 m³, KP-7 tr贸jdzielne, KP-4 do gruzu i SPW-10”.

Przedmiotem zam贸wienia jest: dostawa pojemnik贸w oraz kontener贸w przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w komunalnych, typu MGB-120, MGB-240, PA-1100, dzwony 2,5 m³, KP-7 tr贸jdzielne, KP-4 do gruzu i SPW-10, podzielonego na siedem zada艅:

Zad. I. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu MGB-120 – szt. 300

Zad. II. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu MGB-240 – szt. 120

Zad. III.- zakup i dostawa pojemnik贸w z tworzywa typu PA-1100 – szt.90

Zad .IV. – zakup i dostawa pojemnik贸w z tworzywa dzwon o pojemno艣ci do 2,5 m³ - szt. 18

Zad. V. – zakup i dostawa kontener贸w tr贸jdzielnych typu KP-7 – szt. 28

Zad. VI. – zakup i dostawa pojemnik贸w do gruzu typu Kp-4 – szt. 4

Zad. VII. – zakup i dostawa kontener贸w SPW-10 – szt. 4.

Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV:

28. 21. 31.00-9 聽聽pojemniki z 偶elaza lub stali

28.21.38.00 – 6pojemniki na tworzywa odpadowe

2.O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

聽聽 1) Posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

2) Posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

3) Znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

4) Nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej

dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z

dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie

聽聽聽 wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

d) uprawnienia spawalnicze – dotyczy zadania V, VI, VII,

3.1. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu podobnych wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, zpodaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, za艂. nr 2 do siwz. Do za艂膮cznika nale偶y do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie (minimum 2 referencje),

b) atestu na pojemniki od Pa艅stwowego Zak艂adu Higieny – dotyczy zadania I, II, III.

3.2.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

4.Kryteria oceny ofert:

a) cena聽聽 - 100 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

5.Termin sk艂adania ofert:

Data: 14/09/2006godz. 9.30聽聽 -otwarcie: 14/09/2006, godz. 10.00

6.Miejsce sk艂adania ofert:

Siedziba zamawiaj膮cego – Inowroc艂aw, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro.

7. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni.

Podpis:

聽聽聽聽聽 ……………………….

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC240 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2006-08-29 10:30:26463
graf.268.8 KB POBIERZtre艣膰 zapytania2006-09-07 13:40:30363
.DOC24.5 KB POBIERZwyjasnienie do zapyta艅2006-09-07 13:42:31361
.DOC36 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2006-09-19 15:10:20434
graf.589.9 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy.2006-10-17 11:12:33392
graf.388.2 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy.2006-10-17 11:12:51331

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2006-08-29 10:29:06
Data ostatniej modyfikacji : 2006-08-29 10:29:06
Liczba wy艣wietle艅 : 1695



licznik odwiedzin: 4918996