Numer sprawy: DMP. 76/2006聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽Inowroc艂aw, dnia 4 wrze艣nia 2006 r.聽聽
聽
聽 OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego 聽
Nazwa: Wsp贸lnota Mieszkaniowa przy ulicy Cegielnej 20 w Inowroc艂awiu. 聽
Adres pocztowy: 聽
Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo: Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽88 – 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 kujawsko – pomorskie
聽
Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon: Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304 e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Fax: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽357 48 18 聽
Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽
2. Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 roboty budowlane 3.Tryb Post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Przetarg nieograniczony 聽
4.Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: Tytu艂 post臋powania: „Wymiana poziom贸w instalacji wody zimnej i ciep艂ej oraz wykonanie instalacji cyrkulacji wody w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Cegielnej 20 w Inowroc艂awiu”.
Przedmiot zam贸wienia obejmuje prace polegaj膮ce na: wymianie poziom贸w instalacji wody zimnej i ciep艂ej oraz wykonanie instalacji cyrkulacji wody w budynku Wsp贸lnoty Mieszkaniowej przy ulicy Cegielnej 20 w Inowroc艂awiu. 聽
Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV:聽 45.33.24.00 – 7 roboty instalacyjne w zakresie sprz臋tu sanitarnego 聽
5. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 6. Zamawiaj膮cy nie dopuszcza sk艂adania ofert wariantowych. 7. Termin wykonania zam贸wienia – 40 dni od podpisania umowy. 聽
8. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wykonawcy, kt贸rzy: 1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮聽osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 3) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia, 4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽
Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia 9. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert, b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 聽
1) W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja), b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych w specjalno艣ciach obj臋tych przedmiotem zam贸wienia, c) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych. 2) W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci. 3) Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz), b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 4 do siwz). c) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). 4)Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋聽 kosztorysu ofertowego jest聽 przedmiar rob贸t, b臋d膮cy聽za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t. 聽
10. Kryteria oceny ofert: a) cena wykonania zam贸wienia, stanowi聽聽 聽聽-聽聽聽聽聽聽聽 80 % b) gwarancja, stanowi聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 -聽聽 20 % 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 11. Termin sk艂adania ofert: Data: 19/09/2006聽 godz. 9.30 -聽 otwarcie: 19/09/2006, godz. 10.00 聽
12. Miejsce sk艂adania ofert: Inowroc艂aw, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro. 聽
13. Zwi膮zanie ofert膮聽 30 dni. Podpis: 聽聽聽聽聽 ………………………. 聽
聽
|