logo
Zam贸wienia publiczne » Maj 2007
10.05.2007 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ulicy Sienkiewicza 1 w Inowroc艂awiu".

Numer sprawy: DMP. 52/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 10 maja 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO

1. Zamawiaj膮cy: Urz膮d Miasta Inowroc艂awia ul. Roosevelta 36, w imieniu i na rzecz kt贸rego dzia艂a na mocy umowy o administrowanie, Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2. Przedmiot zam贸wienia: „Remont instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ulicy Sienkiewicza 1 w Inowroc艂awiu”

3. Nomenklatura – wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV):聽

45.31.00.00 -3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana

4. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych.

5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

6. Nie b臋dzie prowadzona aukcja elektroniczna.

7. Opis przedmiotu zam贸wienia.

Prace obejmuj膮: mechaniczne wykucie bruzd, mechaniczne przebijanie otwor贸w, przygotowanie pod艂o偶a pod mocowanie osprz臋tu, uk艂adanie przewod贸w kabelkowych, monta偶 艂膮cznik贸w, gniazd, odga艂臋藕nik贸w, puszek, przygotowanie pod艂o偶a pod oprawy o艣wietleniowe, monta偶 listew 艣ciennych, monta偶 obud贸w tablic rozdzielczych, demonta偶 starej instalacji, pomiar i badania instalacji elektrycznej.

8. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel. 052 35 64聽304,

聽聽聽 b) Grzegorz Matuszkiewicz, tel. 052 35 64聽325.

9. Termin (okres) realizacji zam贸wienia: 2 miesi膮ce od podpisania umowy.

10. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

11. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

12.Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

13. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

1) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

2) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

3) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

4) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋 do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

14. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega

wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do聽聽rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

14.2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiaj膮cy 偶膮da za艂膮czenia kserokopii uprawnie艅 budowlanych (instalacje elektryczne)

c) aktualnego wpisu do w艂a艣ciwych Izb Zawodowych,

d) 艣wiadectwa kwalifikacyjnego „E” – eksploatacja instalacji elektrycznej.

14.3. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

14.4. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

14.5.Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Podstaw膮 do opracowania przez Wykonawc臋kosztorysu ofertowego jest kosztorys zerowy, b臋d膮cy za艂膮cznikiem do siwz. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 i podstaw臋 wyceny rob贸t.

15. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw,do dnia 28 maja 2007 r. godzina 9.30.

16. Kryteria wyboru ofert (w % ):

聽聽聽 a)cena wykonania zam贸wienia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 100 %

17. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 28 maja 2007 r. godzina 10.00

19.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

20. Zamawiaj膮cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu).

Podpis:

聽聽聽聽聽聽 ………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC195.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-05-10 09:48:52352
.DOC102 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz - STWiOR2007-05-10 09:49:25458
?17.6 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz - kosztory zerowy2007-05-10 09:50:08465
.DOC94 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - projekt budowlany2007-05-10 09:55:52994
graf.4381 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.12007-05-10 10:56:15391
graf.3683.4 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.22007-05-10 11:00:04389
graf.4305.2 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.32007-05-10 11:02:50343
graf.3159.8 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.42007-05-10 11:05:44280
graf.4395 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.52007-05-10 11:08:37289
graf.4353.7 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.62007-05-10 11:12:24349
graf.4341.6 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.72007-05-10 11:17:51328
graf.4323.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.82007-05-10 11:20:41328
graf.4361 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.92007-05-10 11:23:21312
graf.4333.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.102007-05-10 11:25:31372
graf.4344.1 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.112007-05-10 11:27:50395
graf.4454.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.12-132007-05-10 11:30:21323
graf.4473.4 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.14-152007-05-10 11:32:37297
graf.4453.7 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.16-172007-05-10 11:35:01386
graf.4461.6 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.18-192007-05-10 11:37:26318
graf.4462.7 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.20-212007-05-10 11:40:09350
graf.4468.3 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.22-232007-05-10 11:47:18326
graf.4442.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.24-252007-05-10 11:57:51359
graf.4440.3 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.26-272007-05-10 12:00:08345
graf.4416 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.28-292007-05-10 12:02:42375
graf.4435.8 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.30-312007-05-10 12:05:18348
graf.4444.8 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.32-332007-05-10 12:07:33319
graf.4303.1 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.34-352007-05-10 12:10:13322
graf.4353.9 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz - rys.362007-05-10 12:12:59347
.DOC26.5 KB POBIERZodpowiedzi na zapytania2007-05-23 13:48:18346
graf.370 KB POBIERZtre艣膰 pyta艅2007-05-23 13:49:06339
.DOC34 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2007-06-04 13:38:52347
graf.505 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy2007-06-20 13:27:31381

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-05-10 09:39:20
Data ostatniej modyfikacji : 2007-05-10 09:39:20
Liczba wy艣wietle艅 : 1513



licznik odwiedzin: 4912090