logo
Zam贸wienia publiczne » Maj 2007
15.05.2007 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Zakup i dostawa pojemnik贸w typu PA-1100, SM-110,KP-4 (do gruzu) przeznaczonych do zbi贸rki odpad贸w komunalnych praz typu "Dzwon" przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w".

Numer sprawy: DMP. 54/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 15 maja 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

1. Nazwa i adres Zamawiaj膮cego

Nazwa: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Adres pocztowy:

Ulica:

ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Miejscowo艣膰:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Kod pocztowy:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Wojew贸dztwo:

Inowroc艂aw聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽88 – 100聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽kujawsko – pomorskie

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

Osoba upowa偶niona do kontakt贸w:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Telefon:

Krystyna Glonek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052 35 64聽304

e-mail:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Fax:

pgkim@poczta.internetdsl.pl聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 052聽35 64 304

Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

Rodzaj zam贸wienia:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 dostawa

Tryb Post臋powania:聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Przetarg nieograniczony

Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia:

Tytu艂 post臋powania: „Zakup i dostawa pojemnik贸wtypu PA-1100, SM – 110, KP-4 (do gruzu) przeznaczonych do zbi贸rki odpad贸w komunalnych oraz typu „Dzwon” przeznaczonych do selektywnej zbi贸rki odpad贸w”.

Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 4 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych:

Zad. I. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu PA- 1100 w ilo艣ci 40 szt.

Zad. II. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu SM- 110 w ilo艣ci 100 szt.

Zad. III.- zakup i dostawa pojemnik贸w do gruzu typu KP-4 wilo艣ci 3 szt.

Zad .IV. – zakup i dostawa pojemnik贸w typu „Dzwon” w ilo艣ci 15 szt.

Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 CPV:

28. 21. 31.00-9 聽聽pojemniki z 偶elaza lub stali

28.21.38.00 – 6pojemniki na tworzywa odpadowe

2. Wymagany termin dostawy w ci膮gu 30 dni od dnia podpisania umowy.

3. Miejsce dostawy Zak艂ad Us艂ug Sanitarnych i Porz膮dkowych – ul. Toru艅ska 165 w Inowroc艂awiu.

4.O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie dostawcy, kt贸rzy:

a) Posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) Posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) Znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) Nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

5. W celu potwierdzenia, 偶e dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zam贸wie艅 publicznych, zwanej dalej „ustaw膮”, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem terminu sk艂adania ofert,

b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

5.1. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu podobnych wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, zpodaniem ich warto艣ci, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawcy, za艂. nr 2 do siwz. Do za艂膮cznika nale偶y do艂膮czy膰 dokumenty potwierdzaj膮ce, 偶e dostawy zosta艂y wykonane nale偶ycie (minimum 2 referencje),

b) atestu na pojemniki od Pa艅stwowego Zak艂adu Higieny.

5.2 Opis oferowanych pojemnik贸w.

5.3.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy dostawcy (za艂. nr 1 do swiz).

6.Kryteria oceny ofert:

a) cena聽聽 - 100 %聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽

7.Termin sk艂adania ofert:

Data: 31/05/2007godz. 9.30聽聽 -otwarcie: 31/05/2007, godz. 10.00

8.Miejsce sk艂adania ofert:

Siedziba zamawiaj膮cego – Inowroc艂aw, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 pi臋tro.

9. Termin zwi膮zania ofert膮 30 dni.

Podpis:

聽聽聽聽聽 ……………………….

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC222.5 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-05-15 15:04:05388
.DOC25 KB POBIERZodpowiedzi na zapytania2007-05-24 13:00:24391
graf.518 KB POBIERZtre艣膰 pyta艅2007-05-24 13:00:41314
.DOC41 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2007-06-06 13:38:05398
graf.595.5 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy 12007-06-22 13:42:04379
graf.196.5 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy - 22007-06-22 13:53:08302
graf.637.3 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy zad. III. i IV.2007-06-27 09:11:11332
graf.220.2 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy zad. III. i IV.2007-06-27 09:11:28370

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-05-15 15:03:30
Data ostatniej modyfikacji : 2007-05-15 15:03:30
Liczba wy艣wietle艅 : 1406



licznik odwiedzin: 5167078