Numer sprawy: DMP. 113/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽Inowroc艂aw, dnia 5 grudnia 2007 r.聽聽 聽
Numer og艂oszenia w BZP聽 241628 聽- 2007 Data zamieszczenia: 05.12.2007聽 聽 聽
OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA 聽
Zamieszczanie og艂oszenia: obowi膮zkowe Og艂oszenie dotyczy: zam贸wienia publicznego 聽
1.聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu
聽聽聽聽聽 Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33 聽聽聽聽聽 Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw 聽聽聽聽聽 Telefon / faks 052 35 64聽304 聽聽聽聽聽 e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl聽
聽聽聽聽聽 S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego 聽聽聽聽聽 Numer KRS 聽0000059483 聽聽聽聽聽 REGON: 091581150 聽NIP: 556-080-08-85 聽聽聽聽聽 Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂 聽聽聽聽聽 Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956 聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽 2. Przedmiot zam贸wienia. 2.1. Nazwa nadana zam贸wieniu: "Dostawa akcesori贸w komputerowych do Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu".
聽 聽聽聽聽聽 2.2. Rodzaj zam贸wienia: dostawa. 聽聽2.3. Okre艣lenie przedmiotu zam贸wienia: przedmiotem zam贸wienia s膮 sukcesywnie dostawy akcesori贸w komputerowych tj. dyskietki, p艂yty, ta艣my, tonery, tusze, b臋bny do siedziby zamawiaj膮cego, zgodnie z opisem przedmiotu zam贸wienia oraz za艂膮cznikiem nr 1 do siwz. 聽聽2.3. Wsp贸lny S艂ownik Zam贸wie艅 (CPV): 30. 21.聽72.00 - 5聽 akcesoria komputerowe 聽聽聽2.4. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych. 聽聽聽2.5. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych. 聽聽聽2.6. Zamawiaj膮cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak r贸wnie偶 nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektrycznej. 聽聽聽2.7. Termin wykonania zam贸wienia: od podpisania umowy na okres 24 miesi臋cy. 聽 聽聽聽聽3. Warunki dotycz膮ce zam贸wienia. 聽聽聽聽3.1. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium oraz nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy. 聽聽聽3.2. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Dostawcy, kt贸rzy: 聽聽聽聽聽聽 a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli聽聽ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅, 聽聽聽聽聽聽 b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮聽聽osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia, 聽聽聽聽聽聽 c) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia. 聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na聽聽podstawie z艂o偶onych przez Dostawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w. Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie: spe艂nia/ nie spe艂nia 3.3. W celu potwierdzenia, 偶e Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w: a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem聽 terminu sk艂adania ofert; b) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego, c) o艣wiadczenie dostawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 3.4. W celu potwierdzenia posiadania przez dostawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w: a) wykazu wykonanych podobnych dostaw w okresie ostatnich 2 lat, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i聽 miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e dostawy te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 3 do siwz (minimum 2 referencje), 聽聽聽聽聽 b) kserokopi臋 certyfikatu聽 ISO 9001:2000 na system wytwarzania produkt贸w (w przypadku聽zaoferowania produktu r贸wnowa偶nego). 3.5. Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki: a) o艣wiadczenie w trybie art. 22 ust.1 pkt.1-4聽 ustawy聽 Pzp (za艂. nr 2 do siwz). b) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz). 聽聽聽聽聽 4. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z dostawcami s膮: 聽聽聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel. /faks 052 35 64聽304, 聽聽聽聽聽 b) Ryszard Tuszy艅ski, tel. 052聽35 64聽310. 聽聽聽聽聽 5. Adres strony internetowej, na kt贸rej dostepna jest specyfikacja istotnych warunk贸w聽聽zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl 聽聽聽聽聽 6. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰聽聽jedynie koszty jej druku oraz przekazania. 聽聽聽聽聽 7. Dostawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiajacego z聽聽podaniem wszystkich danych firmy- niezb臋dnych do przekazania zmian i zapyta艅聽聽dotycz膮cych powy偶szego postepowania. 聽聽聽聽聽 8. Kryteria oceny ofert: najni偶sza cena. 聽 聽聽聽聽聽9. Miejsce i termin sk艂adania ofert: oferty nale偶y z艂o偶y膰 w sekretariacie Przedsiebiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100聽聽Inowroc艂aw, do dnia聽 20 grudnia 2007 r. do godz. 9:50.
聽 聽聽聽聽10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, dnia 20聽聽grudnia 2007 r. o聽 godz. 10:00. 聽聽聽11. Termin zwi膮zania z ofert膮: 30 dni. Podpis: 聽 |