logo
Zamówienia publiczne » Marzec 2008
10/03/2008 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji oraz regulacja centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Daszyńskiego 24 w Inowrocławiu".

Numer sprawy: DMP. 10/2008                                   Inowrocław, dnia 10 marca 2008 r.  

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

1. Zamawiający:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Daszyńskiego 24 w Inowrocławiu, w  imieniu i na rzecz której działa na mocy umowy o administrowanie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapitał Zakładowy Spółki: 2 518 500, 00 zł

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowrocław      88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

 

2. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

3. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz  przekazania.

4.Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy -  niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

5. Przedmiot zamówienia: "Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji  oraz regulacja centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym przy ulicy Daszyńskiego 24 w Inowrocławiu",

 

6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  45. 45.30.00 - 7  roboty remontowe i  renowacyjne

45.33.00.00- 9  roboty instalacyjne

 

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

8. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

10. Numer ogłoszenia w BZP:  48781.- 2008; data zamieszczenia 10.03.2008 r.

11. Opis przedmiotu zamówienia.

Zamówienie obejmuje: demontaż i montaż okien, wykucie z muru ościeżnic, uzupełnienie ścian oraz tynków, montaż drzwi, wykonanie daszków ochronnych, rozebranie obróbek blacharskich, naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, rozebranie rur spustowych i rynien, ocieplenie budynku płytami styropianowymi, ochrona narożników, malowanie farbami, wykonanie cokołu, wykonanie opaski betonowej wokół budynku, demontaż i montaż rurociągu, izolacja rurociągu, demontaż i montaż zaworów, wymiana zbiornika i kryzy, wykonanie prób ciśnieniowych, płukanie wodą, czyszczenie przez szczotkowanie, przebice otworów w ścianach, zamurowanie przebić, obsadzenie drzwiczek.

 

12. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

a) w części formalnej zamówienia -  Krystyna Glonek, tel.052 35 - 64 - 304,

b) w części merytorycznej zamówienia - Anna Nawrocka, tel. 052 35 64 325

 

13. Termin (okres) realizacji zamówienia: 4 miesiące od podpisania umowy.

 

14. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                             spełnia/ nie spełnia

 

15. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

15.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

b) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

15.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

15.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz),

b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4  ustawy  Pzp (zał. nr 3 do siwz).

15.4.Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę  kosztorysu ofertowego jest  przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót. W kosztorysie ofertowym  Wykonawca musi podać w jakim systemie BSO wykonanie będzie docieplenie.

16. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław,  do dnia 1 kwietnia 2008 r. do godzina 9:50.

 

17. Kryteria wyboru ofert:

     a)  cena wykonania zamówienia               80

     b) gwarancja                                            20

 

18. Zamawiający nie wymaga wadium.

 

19.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 1 kwietnia 2008 r. godzina 10: 00

 

20.Termin związania  ofertą: 30 dni .

21. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

 

 

 

Podpis:

      

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC212.5 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2008-03-10 14:12:24407
.DOC90 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz - STWiOR2008-03-10 14:12:58450
.DOC138 KB POBIERZZał. nr 5 do siwz- STWiOR2008-03-10 14:13:19414
.DOC80.5 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- STWiOR2008-03-10 14:13:42448
?7.1 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar2008-03-10 14:14:00412
?5.2 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar2008-03-10 14:14:14455
graf.4139.4 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2008-03-10 14:16:09457
graf.4277 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - projekt2008-03-10 14:17:48408
graf.4045.1 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2008-03-10 14:19:40412
graf.4130.6 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - projekt2008-03-10 14:21:17431
graf.4137.8 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2008-03-10 14:23:17409
graf.4205.4 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2008-03-10 14:26:47443
graf.4145.7 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2008-03-10 14:28:25395
graf.4349.6 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz - projekt2008-03-10 14:30:05443
.DOC45 KB POBIERZOgłoszenie2008-03-10 14:32:00398
graf.746.2 KB POBIERZOdpowiedź na zapytanie.2008-03-26 10:03:24409
graf.250.5 KB POBIERZTreść pytań.2008-03-26 10:03:51363
graf.821.5 KB POBIERZZawiadomienie o wyborze oferty.2008-04-11 12:48:38406
graf.679.1 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2008-04-11 12:51:28392
graf.475.7 KB POBIERZStreszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.2008-04-11 13:11:00437
.DOC23.5 KB POBIERZOgloszenie o udzeleniu zamówienia.2008-04-28 09:06:03365

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2008-03-10 14:11:32
Data ostatniej modyfikacji : 2008-03-10 14:11:32
Liczba wyświetleń : 1639



licznik odwiedzin: 5187894
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem