logo
Zamówienia publiczne » Wrzesień 2009
25/09/2009 Ogłoszenie o wszczęciu postępowania.

"Przystosowanie budynku administracyjnego przy ulicy Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (montaż dźwigu platformowego) oraz wykonanie robót remontowych wewnątrz budynku.

Numer sprawy: DMP. 41/2009                             Inowrocław, dnia 25 września 2009 r.  

 

 

 

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

 

 

Numer ogłoszenia w BZP: 164067 - 2009;

data zamieszczenia 25/09/2009 r.

 

Zamieszczenie nieobowiązkowe

Zamówienia publiczne

 

1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu

 

Adres pocztowy:

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowość: Inowrocław

Telefon / faks 052 35 64 304

Adres strony internetowej: www.pgkimino.pl

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl 

 

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

 

Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami

 

1.1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

a) w części formalnej zamówienia - Krystyna Glonek, tel./ faks 052 35 64 304,

b) w części merytorycznej zamówienia - Anna Nawrocka, Mariusz Minta, tel. 052 35 64 325.

 

1.2. Opłata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie pokrywać jedynie koszty jej druku oraz przekazania.

1.3. Wykonawca zainteresowany postępowaniem powinien złożyć wniosek u zamawiającego z podaniem wszystkich danych firmy - niezbędnych do przekazywania zmian i zapytań dotyczących powyższego postępowania.

 

2. Nazwa nadana zamówieniu: "Przystosowanie budynku administracyjnego przy ulicy Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (montaż dźwigu platformowego) oraz wykonanie robót remontowych wewnątrz budynku".

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

2.1. Prace obejmują: wykucie z muru ościeżnic, uzupełnienie ścian i zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków, przebicie otworów, wykonanie sklepień, rozebranie luksferów, wstawienie nowych drzwi, zamontowanie okien, zerwanie posadzki, malowanie farbami, montaż balustrad schodowych, montaż elementów dekoracyjnych, zerwanie starych tapet, wymianę grzejników, wykonanie fundamentów, wymurowanie ścian, montaż dźwigu platformowego, demontaż i montaż puszek, łączników instalacyjnych, gniazd wtyczkowych, tablic bezpiecznikowych, opraw, pomiar rezystancji, sprawdzenie zasilania.

2.2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - 2, 45.41.00.00 - 4, 45.44.21.00 - 8, 45.43.00.00 -0, 45.31.00.00 - 3.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, jak również nie dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

2.3. Termin (okres) realizacji zamówienia: 15 grudnia 2009 r.

 

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów.

            

Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie:

                                             spełnia/ nie spełnia

 

4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów:

a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego,

c) oświadczenie wykonawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

4.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zł. nr 2 do siwz (minimum 2 referencje),

 

a) zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych w specjalnościach objętych przedmiotem zamówienia, w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacji elektrycznych,

b) świadectwa kwalifikacyjnego E - eksp instalacji elektrycznej do 1 kV,

c) aktualnego wpisu do właściwych Izb Zawodowych.

4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

4.3.Wypełnione następujące załączniki:

a) formularz ofertowy wykonawcy (zał. nr 1 do swiz).

b) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz),

c) wykaz podobnych robót (zał. nr 2 do siwz).

4.4. Kosztorys ofertowy, który musi być integralną częścią złożonej oferty. Podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego jest przedmiar robót, będący załącznikiem do siwz. Wykonawca może przyjąć dowolną formę i podstawę wyceny robót.

 

5. Miejsce i termin składania ofert: oferty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do dnia 20 października 2009 r. do godziny 9:50

                                                                                                                                     

6. Kryteria wyboru ofert (w %):

     a) cena wykonania zamówienia 80 %

     b) gwarancja 20 %

 

7. Zamawiający nie wymaga wadium.

 

8. Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, dnia 20 października 2009 r. o godzinie 10:00

 

9. Termin związania ofertą: 30 dni .

 

10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (znwu) w wysokości 2 % od ustalonej wartości zamówienia.

 

 

 

 

Podpis:

      

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC224 KB POBIERZSpecyfikacja istotnych warunków zamówienia.2009-09-25 13:25:38705
.PDF134.5 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz - STWiOR Rb2009-09-25 13:29:351141
.PDF67.4 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- STWiOR Re2009-09-25 13:30:26676
.PDF68.9 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- STWiOR winda2009-09-25 13:31:08695
.PDF49.5 KB POBIERZzał. nr 5 do siwz- STWiOR winda2009-09-25 13:31:32699
.PDF83 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar Rb2009-09-25 13:32:46540
.PDF45.9 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar Re2009-09-25 13:33:11551
.PDF36.5 KB POBIERZzał. nr 6 do siwz- przedmiar winda2009-09-25 13:36:18683
.PDF94 KB POBIERZzał. nr 7 do siwz- projekt2009-09-25 13:37:23792
.PDF66 KB POBIERZrys.12009-09-25 13:37:42706
.PDF84.9 KB POBIERZrys.1 e2009-09-25 13:38:13712
.PDF57.5 KB POBIERZrys.22009-09-25 13:38:36728
.PDF64.2 KB POBIERZrys.2 e2009-09-25 13:38:49694
.PDF60.5 KB POBIERZrys.32009-09-25 13:39:01710
.PDF27.4 KB POBIERZrys.42009-09-25 13:39:14703
.PDF49.7 KB POBIERZrys.52009-09-25 13:39:23707
.PDF89 KB POBIERZrys.62009-09-25 13:39:34733
.PDF126.3 KB POBIERZrys.72009-09-25 13:39:44677
.PDF178.6 KB POBIERZrys.82009-09-25 13:39:57697
graf.1790.5 KB POBIERZrys. 9 drzwi2009-09-25 13:43:31705
.PDF2658.1 KB POBIERZinwert. fotog.2009-09-25 13:44:37689
graf.642 KB POBIERZZmiana terminu składania ofert.2009-09-28 08:23:57724
graf.770.9 KB POBIERZOdpowiedzi na pytania2009-10-12 13:29:30358
graf.304.4 KB POBIERZTreść pytań2009-10-12 13:29:47397
graf.466.8 KB POBIERZRys.12009-10-12 13:30:09406
graf.866.2 KB POBIERZRys.22009-10-12 13:30:32404
graf.833.9 KB POBIERZRys. 32009-10-12 13:30:53379
graf.403.5 KB POBIERZRys.42009-10-12 13:31:14375
graf.429.2 KB POBIERZRys.52009-10-12 13:31:29317
graf.914.3 KB POBIERZRys.62009-10-12 13:31:58365
graf.896.6 KB POBIERZRys.72009-10-12 13:32:26337
graf.885.5 KB POBIERZRys. 82009-10-12 13:32:56408
graf.468.6 KB POBIERZrys.92009-10-12 13:33:16338
graf.468.9 KB POBIERZRys.102009-10-12 13:33:31378
graf.453.8 KB POBIERZRys. 112009-10-12 13:33:50369
graf.812.5 KB POBIERZZawiadomienie o unieważnieniu postępowania.2009-10-21 12:03:08375
graf.438.2 KB POBIERZZbiorcze zestawienie ofert.2009-10-21 12:03:40408
graf.411.7 KB POBIERZOferta wykluczona2009-10-21 12:04:36373

Autor : kg
Zredagował(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2009-09-25 13:24:50
Data ostatniej modyfikacji : 2009-09-25 13:24:50
Liczba wyświetleń : 1914



licznik odwiedzin: 5187949
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem