logo
Zam贸wienia publiczne » Luty 2007
28.02.2007 r. Og艂oszenie o wszcz臋ciu post臋powania.

"Wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach komunalnych budynk贸w Wsp贸lnot Mieszkaniowych".

Numer sprawy: DMP.31/2007聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Inowroc艂aw, dnia 28 lutego 2007 r.聽聽

OG艁OSZENIE O WSZCZ臉CIU POST臉POWANIA

o warto艣ci poni偶ej 60 000 EURO

1.聽聽聽聽聽聽 Zamawiaj膮cy:

Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowroc艂awiu

Ulica: ks. Piotra Wawrzyniaka 33

Kod: 88-100, Miejscowo艣膰: Inowroc艂aw

Telefon / faks 052 35 64聽304

e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl

S膮d Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydzia艂 Gospodarczy Krajowego Rejestru S膮dowego Numer KRS 0000059483

REGON: 091581150 NIP: 556-080-08-85

Kapita艂 zak艂adowy Sp贸艂ki: 2聽118聽500, 00 z艂

Konto: Bank Zachodni WBK S. A.O/ Inowroc艂aw聽聽聽聽聽 88 1090 1069 0000 0000 0701 3956

2.聽聽聽聽聽聽 Przedmiot zam贸wienia:

„Wymiana stolarki okiennej w mieszkaniach komunalnych budynk贸w Wsp贸lnot Mieszkaniowych”.

3.聽聽聽聽聽聽 Opis przedmiotu zam贸wienia wg Wsp贸lnego S艂ownika Zam贸wie艅 (CPV):

聽聽聽聽聽聽 45.42.11.25 – 6instalowanie okien z tworzyw sztucznych

4. Zam贸wienie obejmuje: demonta偶 istniej膮cej stolarki wraz z wywozem i utylizacj膮, demonta偶 parapet贸w wewn臋trznych, monta偶 stolarki okiennej, monta偶 parapet贸w wewn臋trznych, obr贸bka malarska o艣cie偶y zewn臋trznych i wewn臋trznych, malowanie o艣cie偶y wewn臋trznych.

Tryb post臋powania: przetarg nieograniczony

Rodzaj zam贸wienia: robota budowlana

5. Przedmiot zam贸wienia zosta艂 podzielony na 2 zadania z mo偶liwo艣ci膮 sk艂adania ofert cz臋艣ciowych:

Zad. I. – Harcerstwa Polskiego 4

Zad. II.- Toru艅ska 78

6. Termin wykonania: 2 miesi膮ce od podpisania umowy.

7. Dopuszcza si臋 sk艂adanie ofert cz臋艣ciowych.

8. Nie dopuszcza si臋 sk艂adania ofert wariantowych.

9. Osobami uprawnionymi do kontakt贸w z wykonawcami s膮:

聽聽聽聽 a) Krystyna Glonek, tel./faks052 35 64聽304,

聽聽聽聽 b) Maria Jezierska, tel. 052聽35 64 320,

聽聽聽聽 c) Maria Sarnowska, tel. 052 35 64聽325..

10. Adres strony internetowej, na kt贸rej dost臋pna jest specyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl

11. Op艂ata za otrzymanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia b臋dzie pokrywa膰 jedynie koszty jej druku orazprzekazania.

12.Wykonawca zainteresowany post臋powaniem powinien z艂o偶y膰 wniosek u zamawiaj膮cego z podaniem wszystkich danych firmy -niezb臋dnych do przekazywania zmian i zapyta艅 dotycz膮cych powy偶szego post臋powania.

13. O udzielenie zam贸wienia mog膮 ubiega膰 si臋 wy艂膮cznie Wykonawcy, kt贸rzy:

a) posiadaj膮 uprawnienia do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci, je偶eli ustawy nak艂adaj膮 obowi膮zek posiadania takich uprawnie艅,

b) posiadaj膮 niezb臋dn膮 wiedz臋 i do艣wiadczenie oraz potencja艂 techniczny, a tak偶e dysponuj膮 osobami zdolnymi do wykonania zam贸wienia,

c) znajduj膮 si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia,

d) nie podlegaj膮 wykluczeniu z post臋powania o udzielenie zam贸wienia.

Zamawiaj膮cy oceni spe艂nienie warunk贸w wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie z艂o偶onych przez Wykonawc臋, do oferty, o艣wiadcze艅 i dokument贸w.

Ocena spe艂niania warunk贸w dokonana zostanie na zasadzie:

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 spe艂nia/ nie spe艂nia

14. W celu potwierdzenia, 偶e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre艣lonej dzia艂alno艣ci lub czynno艣ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam贸wie艅 publicznych, zamawiaj膮cy 偶膮da, nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) aktualnego odpisu z w艂a艣ciwego rejestru albo aktualnego za艣wiadczenia o wpisie do ewidencji聽聽dzia艂alno艣ci gospodarczej, je偶eli odr臋bne przepisy wymagaj膮 wpisu do rejestru lub zg艂oszenia do ewidencji dzia艂alno艣ci gospodarczej, wystawionego nie wcze艣niej ni偶 6 miesi臋cy przed up艂ywem

terminu sk艂adania ofert;

b) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci podatkowej wobec Naczelnika Urz臋du Skarbowego,

c) o艣wiadczenie wykonawcy, 偶e nie posiada zaleg艂o艣ci wobec Zak艂adu Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych w op艂acaniu sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy.

14.1.W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawc臋 niezb臋dnej wiedzy i do艣wiadczenia oraz os贸b zdolnych do wykonania zam贸wienia, zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) wykazu wykonanych rob贸t budowlanych w okresie ostatniego 1 roku, przed dniem wszcz臋cia post臋powania o udzielenie zam贸wienia, z podaniem ich warto艣ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za艂膮czeniem dokument贸w potwierdzaj膮cych, 偶e roboty te zosta艂y wykonane nale偶ycie, z艂. nr 2 do siwz (minimum 1 referencja),

14.2. W celu potwierdzenia, 偶e wykonawca znajduje si臋 w sytuacji ekonomicznej i finansowej

zapewniaj膮cej wykonanie zam贸wienia zamawiaj膮cy 偶膮da nast臋puj膮cych dokument贸w:

a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj膮cego, 偶e wykonawca jest聽聽聽聽ubezpieczony od odpowiedzialno艣ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.

14.3.Kosztorys ofertowy, kt贸ry musi by膰 integraln膮 cz臋艣ci膮 z艂o偶onej oferty. Wykonawca mo偶e przyj膮膰 dowoln膮 form臋 ipodstaw臋 wyceny rob贸t.

5. Kserokopi臋 atestu na okna, certyfikat (je艣li posiada) oraz atest na profile okienne.

14.4.Wype艂nione nast臋puj膮ce za艂膮czniki:

a) o艣wiadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp (za艂. nr 3 do siwz),

b) o艣wiadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4ustawyPzp (za艂. nr 4 do siwz).

c) formularz ofertowy wykonawcy (za艂. nr 1 do swiz).

15. Miejsce i termin sk艂adania ofert: sekretariat Przedsi臋biorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw, do dnia 16 marca 2007 r. do godz. 9.30.

16. Kryteria wyboru oferty(w % ): 

a) cena wykonania zam贸wienia – 80 %

b) gwarancja – 20 %.

17. Zamawiaj膮cy nie wymaga wadium.

18.Miejsce i termin otwarcia ofert: Przedsi臋biorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowroc艂aw dnia 16 marca 2007r.o godz. 10.00 (salka konferencyjna).

19.Termin zwi膮zaniaofert膮: 30 dni .

20. Zabezpieczenie nale偶ytego wykonania umowy (znwu) w wysoko艣ci 2 % od ustalonej warto艣ci zam贸wienia.

聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 Podpis:

………………………..

TypRozmiarPobierzKomentarzData dodaniaLicznik 
.DOC206 KB POBIERZspecyfikacja istotnych warunk贸w zam贸wienia.2007-02-28 09:38:25454
.DOC125.5 KB POBIERZza艂. nr 6 do siwz - STWiOR2007-02-28 09:39:49402
.XLS18 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz-kalkulacja koszt贸w2007-02-28 09:40:42399
.XLS23 KB POBIERZza艂. nr 7 do siwz-kalkulacja koszt贸w2007-02-28 09:40:57393
graf.7369.4 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz-schemat okien2007-02-28 09:45:20388
.XLS43.5 KB POBIERZza艂. nr 8 do siwz-schemat okien2007-02-28 09:45:47425
.DOC25 KB POBIERZodpowiedzi na zapytania2007-03-13 13:05:32366
graf.308.5 KB POBIERZtre艣膰 pyta艅2007-03-13 13:12:17398
.DOC32 KB POBIERZOg艂oszenie o wyniku post臋powania.2007-03-23 15:46:34394
graf.604 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy - 12007-04-04 11:33:35397
graf.141.6 KB POBIERZOg艂oszenie o zawarciu umowy - 22007-04-04 11:34:12319

Autor : kg
Zredagowa艂(a) : Krystyna Glonek
Data wprowadzenia : 2007-02-28 09:37:46
Data ostatniej modyfikacji : 2007-02-28 09:37:46
Liczba wy艣wietle艅 : 1595



licznik odwiedzin: 5165919